Autor Zpráva
Jan Nachlinger
Profil
Dobrý den, potřeboval bych pomoci ohledně přesouvání webů na google, vytvořil jsem si amatérský web který se později zobrazil na google ..
Byl ihned na první stránce na google takže nebyl problém, ovšem starší témata po zadání odkazu na google se později zobrazují nad mím webem a mám podezření že to někdo dělá schválně, boužel nemám zkušenosti ohledně této situace a proto bych se chtěl zeptat vás, odborníků kteří s tím jistě máte nějáké zkušenosti, jak se takovíto proces dělá a jak bych mohl svojí stránku zpět zařadit mezi první na google .. popíšu to jednodušeji pro nechápavé ..
Zadám do google nějáké jméno a zobrazí se moje stránka ohledně tématu, byli tam starší stránky ohledně tématu které se nyní zobrazují mezi prvníma a moje stránka je na 3 ..
Ještě jsem to zkoušel způsobem na google něco ve stylu přidávání webů na google, to nepomohlo neco to bylo google.cz/addurl už nevím, teď bych potřeboval poradit ale jak stránky přesouvat ..
Potřeboval bych opravdu pomoci, je to pro mě opravdu důležité, předem děkuji za odpovědi ..
Str4wberry
Profil
Chápu správně, že se ptáte, jak předběhnout konkurenční stránky ve výsledcích hledání?
Jan Nachlinger
Profil
Str4wberry:
Ano přesně toto mám na mysli, nevíte jak na to ?
Str4wberry
Profil
No, obávám se, že na odpověď zde není dost prostoru, ale zkusím to stručně: Nabízejte kvalitnější obsah než ostatní.
Petr ZZZ
Profil
Reaguji na Jana Nachlingera:
O pozicích v přirozených výsledcích vyhledávání rozhoduje automatický algoritmus vyhledávače, jehož úkolem je stanovit, která stránka nejlépe odpovídá hledanému výrazu. Je logické, že majitel webu to nikde "nastavit" nemůže. Může se jen snažit vytvořit takovou stránku, která bude na příslušné téma lepší než konkurenční weby.

Novým stránkám dává Google jakýsi bonus, aby si jich vůbec lidi měli šanci všimnout, po určité době ale toto zvýhodnění odebírá a vystavuje stránky působení sil volného trhu.

Protože dobré pozice ve vyhledávačích otevírají na jedné straně rozsáhlé možnosti komerčního využití, zároveň ale jsou vyhledávače odkázané na spokojenost hledajících, jejichž hledání buď nemusí mít vůbec žádný komerční podtext, nebo jejichž komerční zájem se nemusí slučovat s komerčním zájmem majitele webu, odehrává se mnohdy tvrdý boj mezi tvůrci webů a tvůrci vyhledávačů: Tvůrci webů se snaží zneužít slabin vyhledávačů, tvůrci vyhledávačů se snaží jednak tajit detaily řadícího algoritmu a jednak odstraňovat jeho slabá místa. Jednou z metod ošetřování slabin je zveřejňování pravidel optimalizace stránek pro vyhledávače, včetně sankcí proti těm webům, které se pokouší pravidla obcházet.

Google: Začínáme s optimalizací pro vyhledávače (PDF)
Seznam: Optimalizace webu

Vyhledávače nabízí také možnost placené reklamy, která je graficky odlišena od přirozených výsledků vyhledávání (např. Adwords od Google nebo Sklik od Seznamu).

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: