Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Kitzi Profil |
#1 · Zasláno: 19. 2. 2013, 07:44:18
Dobrý den,jsem zde úplný nováček,ale potřebovala bych poradit.Budu spouštět nový projekt a nutností je SEO.Dostala jsem nabídku od jedné firmy,která se tímto zabývá,ale nevím jestli je tato nabídka relevantní či ne.
Níže uvedu body,které jsou schopni mi udělat,napište mi prosím dle čísel,za kolik hodin je možné toto v průměru stihnout a kolik peněz by to mělo stát.Já tuto nabídku od nich mám,ale zatím ji nechci zveřejňovat.Děkuji předem všem,kteří jsou ochotni mi poradit. 1. Navrhneme kompletní strukturu projektu pro obě jazykové mutace (názvy, pořadí, zanoření) na základě analýzy klíčových slov a zjištění chování uživatelů Navrhneme a správně vložíme Sitemapu potřebnou pro jednodušší průchodnost Googlu. Ohlídáme správné nasazení domén a nastavení DNS záznamů, aby nevznikali duplicity pro každou doménu zvlášť. Ohlídáme správnost provedení stránek (datové velikosti, skripty, průchodnost, odkazy, obrázky, alternativní popisky obrázků, H nadpisovou strukturu, automatické titulky a další Meta Tagy, přesměrování 301, stránku 404, napojení na Webmasters Tools Googlu a další náležitosti. Vytvoříme účet Google Analyticsu pro každolu jazykovou mutaci zvlášť, provedeme správnou implementaci kódu a nastavení celého systému (kód, propojení se sociálními sítěmi, remarketing, filtry, nastavení, vyhledávání, cíle, elektronický obchod, propojení s Webmasters Tools a AdWords a další náležitosti). Napojíme Váš projekt na data z Myx systému pro zjištění chování zákazníků. Provedeme základní uživatelské testování, plus využijeme data z Myxu pro pozdější optimalizaci a úpravy. 2.Upravíme individuálně Titulky, Description, KW, texty a hypertextové odkazy v 10 ti základních kategoriích pro každou mutaci (celkem 20 kategorií). Individuálně upravíme nabídky TOP produktů, 10 pro každou mutaci (celkem 20) Vytvoříme 5 rozsáhlých textů (pro každou mutaci – 5 originálu přeložených do 2 jazyků a individuálně upravených pro potřeby konkrétní jazykové mutace včetně vložení hypertextových odkazů) Provedeme základní optimalizaci HomePage včetně obsahové části, celkově správně z hlediska SEO nastavíme Váš projekt (pro obě verze). 3. Zaregistrujeme Vás do vyhledávačů Zařadíme Vás do DMOZ katalogu Spustíme Google Analytics kód, Myx a další náležitosti Zkontrolujeme chování domén, přesměrování a technické náležitosti, zkontrolujeme průchodnost systémem Xenu Zaregistrujeme Vás (oba projekty) celkem do 1000 katalogů pro získání prvotních odkazů 4. V rámci realizace doporučujeme spustit prvotní kampaně v rámci Google Adwords, které Vám pomohou z počátku dostat se nahoru, než zafunguje SEO. V rámci řešení: Vytvoříme kampaně a vhodné sestavy (pro USA zákazníky a pro Německé zákazníky) V obou případech založíme vhodná klíčová slova a fráze, včetně proměnných slov Vytvoříme inzeráty (více variant), budeme optimalizovat zvlášť pro PPC a zvlášť pro kontext Nastavíme prokliky a ty budeme poté dále optimalizovat v průběhu měsíce po založení, kvůli správného nastavení 5.Stálá péče-Po prvotní realizaci navržené v předchozí části (odhadem po 2 až 3 měsících od spuštění) je vhodné celkově vylepšovat daný projekt, získávat odkazy, řešit SEO optimalizaci, spravovat PPC, Faebook a další náležitosti, pro to, abyste se dostala na pozice, které žádáte. Každý měsíc navrhujeme následující pracnost: PPC správa AdWords (optimalizace kampaní, přidávání produktů, práce s klíčovými slovy, nastavení, řešení kontextové reklamy, remarketing) SEO optimalizace obou projektů (další kategorie, články, nabídky, atd.) Linkbuilding na všechny projekty (budování kvalitních odkazů, domluva s portály, hledání a získávání odkazů, tvorba článků, nasazování odkazů, blogy, každý měsíc 5 až 10 článků, blogy, katalogy, další možnosti, cca 50 až 500 kvalitních odkazů), budování odkazů hlavně na podstránky. Webová analytika, komunikace sledování konkurence, trendů, doporučení řešení Pracnost zdarma v rámci řešení Reporty činnosti, sledování pozic klíčových slov, stav odkazů, online marketing, postupy dalšího řešení, plán pracnosti v dalším měsíci (1 x za měsíc) |
||
Sro Profil * |
#2 · Zasláno: 19. 2. 2013, 09:29:43
"za kolik hodin je možné toto v průměru stihnout a kolik peněz by to mělo stát" = to sa predsa na základe Vašich údajov nedá určiť. Len pokiaľ ide o linkbuilding, v závislosti na spôsobe linkbuildingu a kvalite odkazov ide o ťažko odhadnuteľný rozsah nákladov. A to nehovorím o copywritingu, analýzach a ďaľších náležitostiach. Niekto spraví analýzu kľúčových slov za hodinku, iný tomu venuje dva dni. Ako sa to dá presne naceniť, keď freelancer vezme na hodinu 19 Eur a nejaká marketingová agentúra napríklad 90 Eur?
"SEO optimalizace obou projektů (další kategorie, články, nabídky, atd.)" = táto položka je tak všeobecná, že môže byť ohodnotená akoukoľvek sumou. Koľko kategórií, článkov a ponúk? Desiatky, stovky, tisíce? "získávat odkazy, řešit SEO optimalizaci, spravovat PPC, Faebook a další náležitosti" = neidentifikovateľný rozsah práce. Koľko ľudí sa bude tejto činnosti venovať? Jeden, dvaja, desiati, celá marketingová agentúra? Koľko hodín denne? "Zaregistrujeme Vás do vyhledávačů" = táto informácia ale vo mne budí podozrenie že nevedia čo ponúkajú. Do akých vyhľadávačov - do Seznam.cz a Google.cz? Iné vyhľadávače sú sotva relevantné. Pridať web formulárom do Seznam a Google by som ani nenazval registráciou... To čo uvádzate, by Vám možno nejaký freelancer spravil za 1000 Eur. A možno nejaká top agentúra za 10 000 Eur. Rozsah prevedenej práce, použité prostriedky, vynaložený čas a najmä výsledky sa pritom môžu neuveriteľne odlišovať. V každom prípade nemám dôveru v niekoho kto si nacení nezmyselnú položku ako je registrácia do vyhľadávačov. Alebo používa výraz "seo optimalizace":) |
||
Plaváček Profil |
#3 · Zasláno: 19. 2. 2013, 09:35:40
Kitzi:
Srovnej tuto nabídku s činností, kterou vykonává SEO konzultant - viz pěkné shrnutí: http://blog.komart.cz/prubeh-seo/. K samotné nabídce mám tři drobné výhrady: Zařadíme Vás do DMOZ katalogu Nezařadí, protože DMOZ je už dávno mrtvý a navíc jeho přínos je prakticky nulový. Zaregistrujeme Vás (oba projekty) celkem do 1000 katalogů pro získání prvotních odkazů Tisíc kvalitních katalogů neexistuje a tento způsob "optimalizace" je cestou, jak si už ze startu zničit odkazový profil a přesvědčit vyhledávač o své nedůvěryhodnosti. SEO optimalizace obou projektů "SEO optimalizace" neexistuje, obor se nazývá SEO. Zmiňuji to proto, že profesionál by měl činnost, kterou vykonává, nazývat pravým jménem. Pokud toho není schopen, nebo to dělá z důvodů "jako pro SEO", nechci ani domýšlet, co je schopen provést s klientovým webem. |
||
Petr ZZZ Profil |
#4 · Zasláno: 19. 2. 2013, 09:39:31
Nutným předpokladem SEO je znalost jazyka. Někomu, kdo napíše „aby nevznikali duplicity“ a „kvůli správného“, bych moc nevěřil, a pokud nabízí zařazení do DMOZ katalogu, buď vědomě lže, nebo neví, že dostat se do DMOZ je už několik let téměř nemožné.
|
||
Manny Profil * |
#5 · Zasláno: 19. 2. 2013, 10:19:37
Souhlasím s předešlými komentáři. To je jako: "Postavím vám dům. Bude mít okna, dveře a v koupelně vanu. Napojím ho na rozvodné sítě a na poště řeknu, že už tam bydlíte."
Pokud je projekt udělaný pořádně od začátku, je důležitý hlavně obsah a linkbuilding. To je SEO. Na tom bych stavěl. |
||
Marek Prokop Profil |
Sice souhlasím s nedostatky, které uvádí Plaváček, ale jinak je ta nabídka překvapivě pečlivě udělaná a vypadá to, že firma ví, co dělá. Pokud by to udělala opravdu perfektně, považoval bych cenu 200 tis. Kč za dobrou, 300-400 tis. za ještě přijatelnou. Na druhou stranu mne to kvůli Plaváčkem zmiňovaným nedostatkům a malé konkrétnosti tak úplně nepřesvědčilo, že práci udělají opravdu perfektně. A kdyby to náhodou hodně pokazili, může být i zdarma moc drahé.
|
||
Cody Profil |
#7 · Zasláno: 20. 2. 2013, 15:43:27
Souhlasím s Markem, pár nedostatků tam je, ale přijde mi, že to není navržené špatně. otázka je jaký bude výsledek, ale pokud cíle budou stanovené správně a smluvně, tak to nepůsobí zcela zle. Ale podle některých věcí bych se spíše bál linkbuildingu, tak si patrně firma není moc jistá a nebude moc vědět co dělat.
|
||
Lukáš Pítra Profil |
Osobně mi v té nabídce chybí nějaká vazba na dosažené cíle, vlastně i cíle jako takové - jaký bude jejich práce mít efekt, jak se to změří, jaký je cílový stav. Ale možná jste to jen odfiltroval(a) pryč pro účely tohoto dotazu.
Tedy mimo již těch dříve citovaných nedostatků. |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0