Autor Zpráva
Kitzi
Profil
Dobrý den,jsem zde úplný nováček,ale potřebovala bych poradit.Budu spouštět nový projekt a nutností je SEO.Dostala jsem nabídku od jedné firmy,která se tímto zabývá,ale nevím jestli je tato nabídka relevantní či ne.
Níže uvedu body,které jsou schopni mi udělat,napište mi prosím dle čísel,za kolik hodin je možné toto v průměru stihnout a kolik peněz by to mělo stát.Já tuto nabídku od nich mám,ale zatím ji nechci zveřejňovat.Děkuji předem všem,kteří jsou ochotni mi poradit.

1. Navrhneme kompletní strukturu projektu pro obě jazykové mutace (názvy, pořadí, zanoření) na základě analýzy klíčových slov a zjištění chování uživatelů
Navrhneme a správně vložíme Sitemapu potřebnou pro jednodušší průchodnost Googlu.

Ohlídáme správné nasazení domén a nastavení DNS záznamů, aby nevznikali duplicity pro každou doménu zvlášť.
Ohlídáme správnost provedení stránek (datové velikosti, skripty, průchodnost, odkazy, obrázky, alternativní popisky obrázků, H nadpisovou strukturu, automatické titulky a další Meta Tagy, přesměrování 301, stránku 404, napojení na Webmasters Tools Googlu a další náležitosti.

Vytvoříme účet Google Analyticsu pro každolu jazykovou mutaci zvlášť, provedeme správnou implementaci kódu a nastavení celého systému (kód, propojení se sociálními sítěmi, remarketing, filtry, nastavení, vyhledávání, cíle, elektronický obchod, propojení s Webmasters Tools a AdWords a další náležitosti).

Napojíme Váš projekt na data z Myx systému pro zjištění chování zákazníků. Provedeme základní uživatelské testování, plus využijeme data z Myxu pro pozdější optimalizaci a úpravy.


2.Upravíme individuálně Titulky, Description, KW, texty a hypertextové odkazy v 10 ti základních kategoriích pro každou mutaci (celkem 20 kategorií).
Individuálně upravíme nabídky TOP produktů, 10 pro každou mutaci (celkem 20)