Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Markk Profil * |
#1 · Zasláno: 4. 3. 2013, 16:07:38
Dobrý den,
mám nabídku za rozumný peníz být - moje stránky- na 1 straně na jisté klíčové slovo. Tato nabídka je přímo od - centrum.cz Pozice je garantovaná po celý rok. Denní návštěvnost klíčové slova cca 190. Má cenu tam mít zápis, a nebo se raději zaměřit na google přes ppc. Jaké máte zkušenosti s návštěvností Vašich stránek na centrum.cz Dík Markk |
||
Plaváček Profil |
#2 · Zasláno: 4. 3. 2013, 16:31:02
Markk:
Z mých praktických zkušeností vyplývá, že se většinou jedná o vyhozené peníze. Ostatně - polož si otázku. Kdy naposled, když jsi hledal něco na webu, použil Centrum.cz? |
||
Markk Profil * |
#3 · Zasláno: 4. 3. 2013, 17:52:05
Přes Centrum.cz jsem opravdu nikdy nic nehledal, ale co tzv. ostatní ?
Cituji jejich prezentaci - tato slova - myšleno klíčová - budou umístěna na druhém největším internetovém portále www.centrum.cz. Návštěvnost tohoto portálu je více než 3 700 000 reálných uživatelů měsíčně. |
||
ninja Profil |
#4 · Zasláno: 4. 3. 2013, 18:51:11
Markk: Je dobré se informovat, co vše do té návštěvnosti počítají. Aktuálně(.centrum).cz?
Je reálné získat první pozicí 20-40 % návštěvnosti. Tedy 38-76 prokliků denně. Přidejte k tomu cenu za roční platbu a porovnejte s cenou za proklik v PPC systémech. A být ve smlouvě bych vyžadoval garanci té denní průměrné návštěvnosti. Aby ze 190 nebylo ve skutečnosti 50... |
||
Davex Profil |
#5 · Zasláno: 4. 3. 2013, 19:08:48
ninja:
„Je dobré se informovat, co vše do té návštěvnosti počítají.“ Podle NetMonitoru do toho počítají všechny služby včetně Aktuálně, Bleskově, E-mail, Najisto.cz, Stahuj.cz, Žena.cz. Homepage Centra by měla mít necelý 1 milion návštěvníků měsíčně a statistika hledání se samostatně ve veřejné zprávě neuvádí. |
||
Martin Kolcaba Profil * |
#6 · Zasláno: 5. 3. 2013, 09:16:09
Co jsem tak viděl nabídky, které přišly klientům, tak se dělí na dvě skupiny:
1) vůbec by se to nevyplatilo 2) horko těžko by se ta nabídka možná zaplatila, ale těch pár tisíc bylo vždy lepší vložit třeba do PPC |
||
Markk Profil * |
#7 · Zasláno: 5. 3. 2013, 09:38:33
Martin Kolcaba - také to tak nakonec vidím. Tudíž do toho nepůjdu.
Prosím, kde najít kontakt na reklamu přes PPC na Google.cz Kdo jí zajišťuje. Koho oslovit. Nabízel mí jí právě i Centrum.cz Dík |
||
Martin Kolčaba Profil |
Markk:
Buďto si ji můžete spravovat sám (v Google na to je systém AdWords, v Seznam.cz je Sklik), nebo si najmout freelancera či agenturu. Hledejte ve vyhledávači slova jako "správa PPC", "PPC kampaně" apod., jistě narazíte na Klimkovic a další. :) Ale vybírejte obezřetně, ptejte se na zkušenosti ostatních atd. - stejně jako všude i ve správě PPC platí, že tu jsou lidé: a) kteří umí a vyplatí se vám b) kteří si myslí, že umí, a přitom jen utrácejí vaše peníze |
||
Markk Profil * |
#9 · Zasláno: 5. 3. 2013, 10:40:24
Díky za radu.
Určitě si projedu internet. http://www.webbiz.cz/2011/04/03/ma-smysl-najimat-marketingovou-agenturu-pro-spravu-ppc-kampani/ |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0