Autor Zpráva
Markk
Profil *
Dobrý den,

mám nabídku za rozumný peníz být - moje stránky- na 1 straně na jisté klíčové slovo.

Tato nabídka je přímo od - centrum.cz

Pozice je garantovaná po celý rok.

Denní návštěvnost klíčové slova cca 190.

Má cenu tam mít zápis, a nebo se raději zaměřit na google přes ppc.

Jaké máte zkušenosti s návštěvností Vašich stránek na centrum.cz

Dík

Markk
Plaváček
Profil
Markk:

Z mých praktických zkušeností vyplývá, že se většinou jedná o vyhozené peníze. Ostatně - polož si otázku. Kdy naposled, když jsi hledal něco na webu, použil Centrum.cz?
Markk
Profil *
Přes Centrum.cz jsem opravdu nikdy nic nehledal, ale co tzv. ostatní ?

Cituji jejich prezentaci - tato slova - myšleno klíčová - budou umístěna na druhém největším internetovém portále www.centrum.cz. Návštěvnost tohoto portálu je více než 3 700 000 reálných uživatelů měsíčně.
ninja
Profil
Markk: Je dobré se informovat, co vše do té návštěvnosti počítají. Aktuálně(.centrum).cz?

Je reálné získat první pozicí 20-40 % návštěvnosti. Tedy 38-76 prokliků denně. Přidejte k tomu cenu za roční platbu a porovnejte s cenou za proklik v PPC systémech.

A být ve smlouvě bych vyžadoval garanci té denní průměrné návštěvnosti. Aby ze 190 nebylo ve skutečnosti 50...
Davex
Profil
ninja:
Je dobré se informovat, co vše do té návštěvnosti počítají.
Podle NetMonitoru do toho počítají všechny služby včetně Aktuálně, Bleskově, E-mail, Najisto.cz, Stahuj.cz, Žena.cz. Homepage Centra by měla mít necelý 1 milion návštěvníků měsíčně a statistika hledání se samostatně ve veřejné zprávě neuvádí.
Martin Kolcaba
Profil *
Co jsem tak viděl nabídky, které přišly klientům, tak se dělí na dvě skupiny:

1) vůbec by se to nevyplatilo
2) horko těžko by se ta nabídka možná zaplatila, ale těch pár tisíc bylo vždy lepší vložit třeba do PPC
Markk
Profil *
Martin Kolcaba - také to tak nakonec vidím. Tudíž do toho nepůjdu.

Prosím, kde najít kontakt na reklamu přes PPC na Google.cz

Kdo jí zajišťuje. Koho oslovit. Nabízel mí jí právě i Centrum.cz

Dík
Martin Kolčaba
Profil
Markk:
Buďto si ji můžete spravovat sám (v Google na to je systém AdWords, v Seznam.cz je Sklik), nebo si najmout freelancera či agenturu.

Hledejte ve vyhledávači slova jako "správa PPC", "PPC kampaně" apod., jistě narazíte na Klimkovic a další. :) Ale vybírejte obezřetně, ptejte se na zkušenosti ostatních atd. - stejně jako všude i ve správě PPC platí, že tu jsou lidé:
a) kteří umí a vyplatí se vám
b) kteří si myslí, že umí, a přitom jen utrácejí vaše peníze
Markk
Profil *
Díky za radu.

Určitě si projedu internet.

http://www.webbiz.cz/2011/04/03/ma-smysl-najimat-marketingovou-agenturu-pro-spravu-ppc-kampani/

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: