Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Eva55 Profil * |
Dobrý den,
naše firma dostala nabídku na optimalizaci firemních stánek s příslibem, že do časového horizontu tří měsíců posunou web na první stránku mezi výsledky vyhledávání na námi zadaná čtyři klíčová slova. Finanční odhad nákladů se pohybuje do 10.000,-. Moc této nabídce nevěřím, ale chtěla jsem se zeptat na názor odborníků. Děkuji za odpovědi. Pokud považujete tuto nabídku za nesmyslnou, prosím i o argumenty, proč. Hezký den |
||
Plaváček Profil |
Eva55:
Je to nesmysl, minimálně ze tří důvodů: 1. SEO se neměří pozicemi, viz starší, ale stále platný článek: http://www.snizekweb.cz/weblog/seo-pozice/ 2. Čtyři klíčová slova vaše podnikání nezachrání, viz http://vyhledavace.info/clanky/245/kolik-klicovych-slov-se-vejde-na-jednu-stranku 3. SEO konzultant vám má pomoci se spoustou věcí, a ne po vás chtít nějaká klíčová slova, viz http://blog.komart.cz/prubeh-seo/ A ještě čtvrtý, dost závažný důvod: minimálně v Google nic jako "pevné pozice" neexistuje. |
||
Eva55 Profil * |
#3 · Zasláno: 8. 3. 2013, 12:05:44
Děkuji za odpověď a hezký den.
|
||
Trion Profil * |
#4 · Zasláno: 8. 3. 2013, 13:12:42
Nesouhlasím s tím - Google nic jako "pevné pozice" neexistuje.
Např. na google znám weby firem , která jsou na jistá klíčová slova několik měsíců na 1 straně Google.cz. Chtějte také poslat seo reference. Na netu hledejte pod klíčovými slovy - SEO- seo optimalizace. Ta firma, která je na 1 straně na tato klíčová slova - seo umí. Ostatní jen................. |
||
Martin Kolčaba Profil |
Eva55:
Souhlasím s Plaváčkem. Nevím, jakého rozsahu jsou vaše internetové stránky, ale i pro menší weby se často dají najít desítky až stovky slov, kterými se má smysl zabývat. U e-shopů jdou počty slov do tisíců. Základem spolupráce v SEO by měla být důkladná analýza klíčových slov, pomocí které odhalíte část slov, kterými lidé hledají vaše služby. Z té se pak dá vycházet a se slovy pracovat tak, aby po jejich zadání byl váš web nalezitelný. Varovným signálem téhle nabídky je už jen to, že byste slova měla pravděpodobně vybrat vy jakožto klientka - což je s ohledem na výše uvedené nesmysl. Také rada "Na netu hledejte pod klíčovými slovy - SEO- seo optimalizace. Ta firma, která je na 1 straně na tato klíčová slova - seo umí." od Triona uvedená výše není dobrá, i když je asi dobře míněná. Vyžádat si reference je dobré, ale musíte je umět posoudit. Pokud má firma reference ve stylu "1. pozice na slovo <slovo> na Google", je to špatná firma. Trion: Např. na google znám weby firem , která jsou na jistá klíčová slova několik měsíců na 1 straně Google.cz. a jak jste to zjistil? |
||
Plaváček Profil |
Trion, Eva55:
„Na netu hledejte pod klíčovými slovy - SEO- seo optimalizace.“ "SEO optimalizace" neexistuje. Firmám, které tímto souslovím šermují na svém webu, se obloukem vyhněte. Je to takový první filtr. Protože obor se jmenuje jen a pouze SEO. A pokud podobné společnosti nenazývají svou činnost pravým jménem, jakou máte záruku, že nezprzní prezentaci činnosti vaší? Eva55: Aha, tenhle pěkný článek, jak vybrat správného SEO konzultanta jsem zapomněl zmínit: http://www.lukaspitra.cz/jak-vybrat-konzultanta-a-nespalit-se/ |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0