Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
stal123 Profil |
#1 · Zasláno: 9. 3. 2013, 22:09:26
Zdravím.
Chtěl bych poprosit někoho kdo se vyzná v SEO o radu. Mám sázkařské forum www.tipmatchbets.com a i když máme velmi kvalitní obsah a slušnou návštěvnost(ta je hlavně díky doporučení lidí mezi sebou) tak podle nejhledanějších slov "sázení" a "tipování" není web v podstatě k nalezení. V keywords, descriptions, title ty slova máme, ale stejně to nejde. Můžete prosím poradit co s tím? Moc děkuji |
||
JanForgac Profil |
Dobrý den
"sázení" ani "tipování" nejsou nejhledanejší slova: Sklik / průměrní měsíční hledanost za posledních 12meiscu: 3017 ... tipy na sázení 1080 ... sázení 800 ... kurzové sázení 647 ... online sázení 553 ... sázení online .... A třeba slová jako: sázky sázkové kanceláře sportovní výsledky jsou zase hledané vice na Google v porovnání se "sazeni" nebo "tipovani". Je rozumnejší zaměřit se na rozšíření portfolia slov, než jen toužit po dvou slovech, které jsou vysoko konkurenční - to je stráta Vašho času, energie a financí. Rozumnejší je rozšiřtovat celkové "portfolio" slov rozšířením kvalitního obsahu Vašeho webu. Tím získate další a další slova a fráze. Je to rozumnejší cesta. A možná časem získáte jako bonus i tyto top konkurenční fráze, ktoré jste spomýnal. Dobře je začít/pokračovat hlubším průzkumem klíčových slov, k čemu slouží nástroje uváděné v tomto článku: www.artfocus.cz/blog/analyza-klicovych-slov Nemluvě o tom že kdo hledá sázení, možná hledá jine sázení (sázení česneku). Takže od hledanosti samotného slova sázení by jsme měli odečíst ty lidi co hledají jiné druhy sázení, jen to zatím neupřesnili. Je dost možné že jich je dokonce většina. Práve pro tyto věci je rozumnější na základě podrobného průzkumu klíčových slov následně rozšiřovat informační část Vašeho webu. Návštšvnost na velké množství relevantních slov (dlouhý ocas) je důležitejší než pozice dvou "top" slov. |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0