Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
blahapet Profil |
#1 · Zasláno: 7. 4. 2013, 09:37:11
Ahojky,
mám dotaz, jestli lze vůbec nějakým způsobem u Google ovlivnit text pod odkazem dané stránky ve výsledku vyhledávání. Např. při zadání Jiří Vik Tepelná technika - https://www.google.cz/search?q=ji%C5%99%C3%AD+vik+tepeln%C3%A1+technika&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a Je v textu pod odkazem: aktuální nabídka: Modernizace vytápění. ... ... a jestli eventuelně lze tam podstrčit úplně jiný text. Díky moc! |
||
Plaváček Profil |
#2 · Zasláno: 7. 4. 2013, 09:40:35
blahapet:
Lze použít meta description, viz Meta tagy » Popisek = description pro vyhledávače. Nebude to fungovat vždy, ale při takto konkrétním dotazu je slušná pravděpodobnost, že se zobrazí text, který požaduješ, a nikoliv generovaný úryvek ze stránky. |
||
blahapet Profil |
#3 · Zasláno: 7. 4. 2013, 15:03:27
Description mám uveden:
<meta name="Description" content="Jiří Vik - Tepelná technika, Hradec Králové" /> Ale stejně to neukazuje. Přesto díky! |
||
Chro Profil |
#4 · Zasláno: 7. 4. 2013, 15:19:56
Jestli to nebude tím, že meta tagy nemáš v sekci <head> (kam ostatně patří), ale až za tagem <body> (kam nepatří).
|
||
ninja Profil |
#5 · Zasláno: 7. 4. 2013, 18:48:39
blahapet: Vaše meta description je vhodné spíše jako title. Do popisu dejte delší text.
|
||
Cody Profil |
#6 · Zasláno: 7. 4. 2013, 20:13:17
blahapet:
A není to popisek stránky, ale spíše titulek jak píše ninja. |
||
blahapet Profil |
#7 · Zasláno: 8. 4. 2013, 16:30:24
Chro: Jestli to nebude tím, že meta tagy nemáš v sekci <head> (kam ostatně patří), ale až za tagem <body> (kam nepatří).
Ať koukám, jak koukám, já mám description uvnitř hlavičky, resp. <head></head> , tak nevím, co se zobrazuje ve zdrojáku u Tebe. ninja, Cody: O to teď přeci nejde co tam mám teď, dám tam samozřejmě delší text, ale potřeboval jsem ve skutku věci vědět, jestli to lze ovlivnit a děkuji za odpovědi, nicméně se to stejně ve výsledku u Google nezobrazí. Ještě nějaká rada? Díky! |
||
Chro Profil |
#8 · Zasláno: 8. 4. 2013, 16:52:06
blahapet:
Tak to je zvláštní, včera byl takto strukturovaný zdroják: <html> <head></head> <body> <?xml ...> <title>...</title> <meta ...> <meta ... description ...> ... |
||
Mati Profil |
#9 · Zasláno: 8. 4. 2013, 17:06:27
Nevím jestli je by Vám to pomohlo, ale našel jsem ve webmasters tools v záložce Optimalizace záložku Zvýrazňovač dat. Nikdy jsem to nevyzkoušel, ale z popisu se zdá, že tam lze ovlivnit, co google zobrazuje při vyhledávání.
|
||
LudekBrno Profil |
#10 · Zasláno: 8. 4. 2013, 19:21:20
blahapet:
1) si opravte strukturu kódu, ať jsou sekce ve správném pořadí 2) meta description je jen doporučením pro vyhledávač. Ale konečné rozhodnutí o podobě popisku je stejně na Googlu. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že Google popisek celkem ochotně z meta description přijme, pokud je smysluplný a přiměřeně dlouhý (jedna až dvě věty). Doporučuji něco ve smyslu: "Nabízíme služby v oboru bla bla bla, za výhodné ceny" a podobně. Description doslova znamená popisek. Takže to nemá být pouhá fráze, ale stručný popis o čem stránka je. Už jen proto, aby ten popisek mezi ostatními zaujal. Ve vašem připadě Google description nebere buď kvůli tomu, že je ve špatné sekci html nebo proto, že je moc krátký a nevystihuje dobře obsah stránky. Nemá smysl divit se proč takto stručný popis nechce. Upravte ho a vydržte pár týdnů, pravdépodobně ho vezme. |
||
Cody Profil |
#11 · Zasláno: 9. 4. 2013, 01:11:56
blahapet:
O to jde, když tam bude mít obsah, který nebude Google považovat za vhodný meta description, tak ho nezobrazí a vybere si vlastní. |
||
Časová prodleva: 12 let
|
0