Autor Zpráva
Matej Mego
Profil
Zdravím. Je tu už veľa debát o SEO a neviem kam sa mám zaradiť ja. Chcel by som to dať na môj prvý web. Pozrel som si nejaké tutoriály, ale moc tomu ešte nechápem. Bol by som rád, ak by ste boli ochotný mi pomôcť.. Ak si celú hlavičku vyplním(name="author",name="keywords",name="description",name="generator"), tak čo mám ešte spraviť aby som sa našiel v googli? Potreboval by som pár rád. Dík
Taps
Profil
Matej Mego:
důležité jsou také nadpisy, struktura odkazů,title stránky, unikátní text na stránkách
Cody
Profil
Matej Mego:
Dobré je pochopit co SEO je. Třeba z nějaké dobré knížky.
jenikkozak
Profil
Matej Mego:
Jestli chceš získat užitečnou radu, je dobré se ptát konkrétně - uvést odkaz na stránky a napsat, čeho chceš dosáhnout.
Obecné informace zjistíš i na internetu, třeba v části SEO na jakpsatweb. Určitě se ale vyhni těm zdrojům informací, kde ti doporučili vyplňovat authora, keywords a generator, to jsou kecy.
Matej Mego
Profil
Stránka je skoro hotová, pár vecí už len doladiť. Toto je nová stránka. Na starú stránku už nemáme prístup. Kúpil ju nejaký Fín kvôli náštevnosti či také niečo (takže ju nemôžme vymazať ani nič podobné). Na novú stránku sa bude chodiť v hojnom počte. Teda tým chcem povedať, že chcel by som aby táto nová stránka bola na prvom mieste vo vyhľadávaní.
jenikkozak
Profil
Matej Mego:
Kúpil ju nejaký Fín kvôli náštevnosti či také niečo (takže ju nemôžme vymazať ani nič podobné).
To je nějaké divné. Proč jste mu ji prodávali?

Teda tým chcem povedať, že chcel by som aby táto nová stránka bola na prvom mieste vo vyhľadávaní.
Přidejte text. Na úvodní stránce skoro žádný není, v Akcích je lorem ipsum, na některých stránkách sice text máte, jenomže tentýž text je také na těch prodaných stránkách, takže tím vyhledavače neoslníte. Ve fotogalerii chybí obrázky. Vyhledavače nemají důvod tyto stránky návštěvníkům předkládat. Zkrátka proto, že na nich nic nového zajímavého není.

Na úvodní stránku dejte text, který motivuje návštěvníky ke kliknutí na některou z podstránek, protože on jinak udělá čelem vzad a už ho neuvidíte. K čemu je, že se tam nyní zobrazuje zdvojené menu, velké přivítání a roztažená fotka, která se po kliknutí zobrazí v lightboxu zmenšená? Myslím si, že zvlášť na začátku života webové prezentace je úvodní stránka hodně důležitá. (V budoucnu tu významnou roli převezmou podstránky s konkrétnějším obsahem. Ale úvodní stránka se do vyhledavačů dostává většinou rychleji.)

Píšeš, že ta stránka bude v budoucnu na jiné adrese. Proč tam není už teď? Mohl bys ji už propagovat bez zatěžování se tím, že budeš muset udržovat přesměrování z nějaké další URL.
Matej Mego
Profil
Neviem prečo a kto ju predával. A v akciách je len text lebo som to testoval. Ale díky, dám tam normálny text. Fotogaléria bude iná. Tá fotka bude druhá len zatiaľ mi ju neposlali. Stránka nebude v budúcnu na inej adrese. Hneď ako bude tuto hotová na 100% tak sa kúpi doména.
jenikkozak
Profil
Matej Mego:
Hneď ako bude tuto hotová na 100% tak sa kúpi doména.
Neodkládej to. Jinak se tu objeví nějaký „dobrák“ a tu doménu ti před nosem zabere.
Matej Mego
Profil
No jo. Máš pravdu. Chcem sa ťa spýtať, že či môže byť <meta> napísaná tak ako je. Či je to správne.
jenikkozak
Profil
- Jak jsem naznačil už výš, keywords, generator a author vyhledavače nezajímá.
- Tag <title> nadepisuje každou stránku, takže by neměl být na všech podstránkách webu stejný. Je to nadpis, takže tam nemusí být bezpodmínečně jedno slovo. Když si zkusíš něco vyhledat, uvidíš, že většina stránek používá delší titulek.
- Metatag description je popisek stránky. Měl by v pár větách shrnovat, o čem konkrétní stránka je. Jako každý, kdo o tom píše, jsem byl líný zjišťovat, jak maximálně dlouhý popis dokáže vyhledavač zobrazit, ale když se tak dívám do výsledků vyhledávání, 220 znaků je v pohodě. Jestli z něj vyhledavače vybírají zajímavá slova a dávají jim velkou váhu, nevím. A myslím, že je to jedno. Význam tohoto textíku spočívá v tom, že jím můžeš motivovat vyhledávajícího k tomu, aby kliknul právě na tvoji stránku.
- Metatag robots, kterým povoluješ to, co vyhledavače standardně berou jako povolené, je zbytečný, ale budiž.

Více než metatagy by bylo ale dobré se zabývat vlastním obsahem stránek, to totiž návštěvníci aspoň nějak ocení.
Matej Mego
Profil
jenikkozak:
- Jak jsem naznačil už výš, keywords, generator a author vyhledavače nezajímá.
Takže, to ani vypísaní nemusí byť?.. Ten metatag description je dobre nie?.. A obsah čo je na prvej stránke, tak dostal som taký návrh takže meniť to nechcem.

Více než metatagy by bylo ale dobré se zabývat vlastním obsahem stránek, to totiž návštěvníci aspoň nějak ocení.
Čo si tým myslel?
jenikkozak
Profil
Takže, to ani vypísaní nemusí byť?
Ne, ten řádek třeba s generatorem můžeš úplně smazat. Takhle ti tam sice neškodí, ale nespoléhej se na to, že ti nějak pomůže.

Ten metatag description je dobre nie?
Napsal jsem ti o něm celý odstaveček.

A obsah čo je na prvej stránke, tak dostal som taký návrh takže meniť to nechcem.
Prosaď si změnu návrhu. Webu to pomůže. (Hlavně mě ale nepřesvědčuj o tom, že to nejde. Mně to totiž je dost jedno.)

„Více než metatagy by bylo ale dobré se zabývat vlastním obsahem stránek, to totiž návštěvníci aspoň nějak ocení.“
Čo si tým myslel?
Zaměř se na texty, které se zobrazují na stránkách, přidej fotky, videa (jestli třeba nějaké máte). A až to budeš mít hotové, přemýšlej nad nějakými metaznačkami, kterými budeš vábit uživatele z vyhledavačů. Dokud ten textový a obrázkový obsah nemáš, nemá smysl na stránku někoho lákat, protože stejně odejde. A když už ho jednou zklameš, snižuješ pravděpodobnost, že ti příště uvěří a přijde se podívat, jestli jsi nějaký obsah přidal.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0