Autor Zpráva
Venus
Profil *
V GA sleduji počet návštěv z AdWords. Potřebuji ještě ale sledovat co tito návštěvníci na webu dělají. Nepřišel jsem jak na to. Kampaně mám označené pomocí tohoto nástroje http://support.google.com/analytics/answer/1033867?hl=cs
Poradíte někdo jak na to?
Yuhů
Profil
Většinou to jediné, co tě zajímá, je to, jestli si něco koupili, objednali, nebo udělali jinou akci, která tě primárně zajímá. Takovým akcím se říká konverze. V GA se konverze nastavují tak, že v nastavení řekneš, návštěva kterých stránek pro tebe znamená konverzi. (Vždycky mám velký problém na to nastavení konverzí v účtu GA doklikat, ale vědomí, že tam někde musí být, mě vede neochvějně (teda spíš vytrvale) k cíli, takže to nakonec nějakou náhodou trefím.)

U konverzí se zadává také jejich cena (respektive výnos), která umožňuje kvantifikovat přínosy. No a pak už stačí po čase koukat na reporty. Jestli tě zajímá ještě něco složitějšího než konverze, tak na to asi nepřijdeš jinak, než tím, že konverze prostě zkusíš, a přitom přijdeš na to, co tě vlastně zajímá. To za tebe totiž nikdo nerozhodne.
Venus
Profil *
Díky za info. Chci ale sledovat ty co žádnou konverzi neudělají a možná tak zjistit proč. Ještě více mě ale zajímá rozdíl v chování návštěvníku kteří přijdou z PPC oproti těm z fulltextu. To se snažím v GA dohledat.
Marek Prokop
Profil
Když máte návštěvníky označené, což píšete v prvním příspěvku, stačí je podle toho označení (medium, source, campaign atd.) v Analytics segmentovat.
Yuhů
Profil
Návštěvníky, co neudělali žádnou konverzi, lze odfiltrovat pouze tak, že se měří konverze a potom se odfiltrují ti, kteří ji udělali. Bez měření konverzí je odfiltrovat ale nejde.
Marek Prokop
Profil
[#5] Yuhů Tomu nějak nerozumím. Stačí si přeci udělat segment medium=cpc a source=google.
Yuhů
Profil
Marku, pokud si uděláš segmenty, co na nich budeš sledovat, když ne konverze? Navíc Venus se ptá, jak sledovat ty, co neudělají konverzi. A já odpovídám, že k tomu musí napřed zjistit, kdo ty konverze dělá, aby vzápětí uměl poznat ty, kteří konverze nedělají.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: