Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Venus Profil * |
#1 · Zasláno: 25. 4. 2013, 22:46:15
V GA sleduji počet návštěv z AdWords. Potřebuji ještě ale sledovat co tito návštěvníci na webu dělají. Nepřišel jsem jak na to. Kampaně mám označené pomocí tohoto nástroje http://support.google.com/analytics/answer/1033867?hl=cs
Poradíte někdo jak na to? |
||
Yuhů Profil |
#2 · Zasláno: 26. 4. 2013, 01:56:51
Většinou to jediné, co tě zajímá, je to, jestli si něco koupili, objednali, nebo udělali jinou akci, která tě primárně zajímá. Takovým akcím se říká konverze. V GA se konverze nastavují tak, že v nastavení řekneš, návštěva kterých stránek pro tebe znamená konverzi. (Vždycky mám velký problém na to nastavení konverzí v účtu GA doklikat, ale vědomí, že tam někde musí být, mě vede neochvějně (teda spíš vytrvale) k cíli, takže to nakonec nějakou náhodou trefím.)
U konverzí se zadává také jejich cena (respektive výnos), která umožňuje kvantifikovat přínosy. No a pak už stačí po čase koukat na reporty. Jestli tě zajímá ještě něco složitějšího než konverze, tak na to asi nepřijdeš jinak, než tím, že konverze prostě zkusíš, a přitom přijdeš na to, co tě vlastně zajímá. To za tebe totiž nikdo nerozhodne. |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Venus Profil * |
#3 · Zasláno: 29. 4. 2013, 11:09:13
Díky za info. Chci ale sledovat ty co žádnou konverzi neudělají a možná tak zjistit proč. Ještě více mě ale zajímá rozdíl v chování návštěvníku kteří přijdou z PPC oproti těm z fulltextu. To se snažím v GA dohledat.
|
||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 29. 4. 2013, 13:42:42
Když máte návštěvníky označené, což píšete v prvním příspěvku, stačí je podle toho označení (medium, source, campaign atd.) v Analytics segmentovat.
|
||
Yuhů Profil |
#5 · Zasláno: 29. 4. 2013, 16:00:40
Návštěvníky, co neudělali žádnou konverzi, lze odfiltrovat pouze tak, že se měří konverze a potom se odfiltrují ti, kteří ji udělali. Bez měření konverzí je odfiltrovat ale nejde.
|
||
Marek Prokop Profil |
#6 · Zasláno: 30. 4. 2013, 00:26:41
[#5] Yuhů Tomu nějak nerozumím. Stačí si přeci udělat segment medium=cpc a source=google.
|
||
Yuhů Profil |
#7 · Zasláno: 30. 4. 2013, 18:21:22
Marku, pokud si uděláš segmenty, co na nich budeš sledovat, když ne konverze? Navíc Venus se ptá, jak sledovat ty, co neudělají konverzi. A já odpovídám, že k tomu musí napřed zjistit, kdo ty konverze dělá, aby vzápětí uměl poznat ty, kteří konverze nedělají.
|
||
Časová prodleva: 11 let
|
0