Autor Zpráva
Frankos
Profil *
Dobré odpoledne,
mám v celku dobře zavedený web, kde mám cca 500 stránek obsahu.
80% návštěv ke mě přichází skrz vyhledávače, pouze 36% z nich přijde na titulní stránku, ostatní jdou rovnou na různé podstránky.

Aktuálně mám vše systémem www.example.com/kontakty.php www.example.com/druhproduktu-znacka-nazevproduktu.html (přepisováno na tuto adresu)
Nyní se chystám na kompletně redesign webu, ale nerad bych přišel o postavení ve vyhledávačích, které mám aktuálně vynikající.

Má nějaký význam, pokud vše předělám na strukturu www.example.com/kontakty www.example.com/znacka-nazevproduktu (odstranil jsem i název kategorie produktu)?
Vzhledem k malému množství stránek jsem schopen zajistit jejich přesměrování na nové, ale otázka je, jestli to má smysl.

Děkuji za rady :-)
Trejpa
Profil
Frankos:
S ohledem na 80 % tvých návštěvníků bych to nedělal.

Tři zásady pro tvorbu dobrých SEO URL
Redesign může zabíjet SEO
tiso
Profil
Tie staré adresy sú celkom v poriadku, takže meniť nič nemusíš.
Ak by si ich aj tak chcel zmeniť, tak mi príde ako schodná cesta:

1. pridať nové adresy, pridať kanonické url a naučiť tak vyhľadávače na nové adresy
2. po určitom čase presmerovať staré adresy na nové.

Nemám to ale otestované, takže opatrne.
Yuhů
Profil
Pokud můžete, za každou cenu zachovejte obsah na starých adresách (na těch, které zná vyhledávač).

Jestliže to z nějakého velmi dobrého důvodu nebude možné (náhlé hnutí mysli nebo elegance dobrým důvodem fakt není), pak přesměrujte každou starou adresu na odpovídající novou adresu, jedna ku jedné.

Jestliže vám dělá problém jenom několik málo URL, přesměrujte jenom tyto jednotlivé URL a ostatní nechte tak, jak byly.

Odebírat nebo přidávat název kategorie nemá vůbec žádný význam.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: