Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Nataly Profil |
#1 · Zasláno: 6. 5. 2013, 09:49:27
Zdravím všetkých. Potrebujem poradiť. Mám eshop s parfémami asi pol roka. V úplných začiatkoch som mala dennú návštevnosť cca 80, teraz max. 5-10 ľudí, pozícia na Google 0/10. Predtým bola pozícia 3/10. Tovar, foto a popisy mám od dodávateľa - od toho istého berie skoro polovica prevádzkovateľov eshopov, popisy tovaru majú všetci rovnaké a zobrazujú sa na prvých pozíciach.Jedno nechápem ako je to možné.
Popis mením, nemám síce ešte všetko, lebo je toho strašne veľa, ale stále na tom pracujem. Píšem články, web postupne registrujem do katalógov - niekde som čítala, že nie je dobre to spraviť naraz. A výsledok žiadny. Po pol roku som zúfalá. Investovala som veľké peniaze do tovaru, nebyť toho tak eshop zruším. Kde robím chybu? http://www.e-parfumy.sk |
||
Cody Profil |
#2 · Zasláno: 6. 5. 2013, 10:18:05
Myslím, že nerozumíte plně tomu jak vyhledávače, linkbuilding a SEO funguje. Registrace do katalogů vám nepomůže. Doporučuji si přečíst něco kvalitního o linkbuildingu.
|
||
Nataly Profil |
#3 · Zasláno: 6. 5. 2013, 10:30:58
S prevázkovaním eshopu som začala pred 2 rokmi ako úplný laik. Mám ešte jeden eshop - ten som vypracovala na prvé pozície s veľmi slušnou návštevnosťou. No linkbuilding je pre mňa španielská dedina - pozriem sa na to.
Ďakujem |
||
Nataly Profil |
#4 · Zasláno: 6. 5. 2013, 13:56:09
Ešte jedna otázka. Mohla by som pridať spätný odkaz eshopu s parfémami na prvý eshop - ten je zameraný na kojenecké oblečenie. Alebo to môže byť len eshop s podobným tovarom?
|
||
LudekBrno Profil |
#5 · Zasláno: 6. 5. 2013, 19:05:04
Nataly:
Přidat ho tam můžete, ničemu to nevadí. Ale vzhledem k tomu, že to bude netématický odkaz někde v patičce webu, tak účinek bude blízky nule. |
||
Yuhů Profil |
#6 · Zasláno: 7. 5. 2013, 18:32:42
Nataly, vybrala jste si extrémně konkurenční obor. Parfémy mají obrovské marže, takže mnoho shopů zkouší parfémy prodávat. Jde o výrazně více konkurenční obor než kojenecké oblečení, na kterém jste se to učila. Na první pozice se pravděpodobně nedostanete stejně snadno, protože máte odhadem čtyřikrát více konkurence. A díky výšce marží ta konkurence může investovat řádově více peněz a jiných prostředků, než jak jste zvyklá u kojeneckého oblečení.
Nataly: „popisy tovaru majú všetci rovnaké a zobrazujú sa na prvých pozíciach.Jedno nechápem ako je to možné.“ To je tím, že někdo se na prvních pozicích zobrazovat musí. „Investovala som veľké peniaze do tovaru“ To je také konkurenční nevýhoda. Pokud vím, začínající shopy zboží na sklad nenakupují. Sice si na web napíšou "skladem", ale když dostanou objednávku, teprve tehdy to nakoupí od velkododavatele a nechají uživatele čekat. „Mohla by som pridať spätný odkaz eshopu s parfémami na prvý eshop - ten je zameraný na kojenecké oblečenie.“ Určitě přidejte. Tematická souvislost tam překvapivě je: oboje totiž provozujete vy. |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0