Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
prahasasa Profil |
#1 · Zasláno: 7. 5. 2013, 19:06:03
O tématu Registrace do katalogu jsem zatím četl rozporuplné názory, někdo říká, že to má smysl a někdo říká, že je to zbytečné. Chtěl bych vědět, co je na tom pravdy. Je lepší registrace do katalogu a psaní článků do PR Webu nebo si udělat víc mikrowebů, které budou odkazovat na hlavní web? Prosím o Vaše názory a zkušenosti.
|
||
Cody Profil |
#2 · Zasláno: 7. 5. 2013, 19:13:03
Ne. Pokud se nebavíme o katalogu typu Firmy.cz, YouTube nebo Google mapy.
|
||
jenikkozak Profil |
#3 · Zasláno: 7. 5. 2013, 19:13:55
prahasasa:
„psaní článků do PR Webu“ Co je ve Vašem pojetí PR Web? Je to nějaký Váš web třeba ve formě blogu, kam píšete například podrobné články, obrázky či videa, které by na hlavním webu působily rušivě? |
||
prahasasa Profil |
#4 · Zasláno: 7. 5. 2013, 21:41:07
jenikkozak:
PR weby jsou weby, do kterých můžu vkládat různé články s odkazy na můj web. To jsou např. Squidoo nebo HubPages |
||
Plaváček Profil |
#5 · Zasláno: 8. 5. 2013, 07:53:49
prahasasa:
Dovol mi tři otázky: 1. Kdy jsi naposled použil nějaký katalog, když jsi cokoliv na webu hledal? 2. Baví tě procházet a číst "PR weby", kam píše každý a číst se to nedá? 3. Co si představuješ pod pojmem "mikroweb"? |
||
prahasasa Profil |
#6 · Zasláno: 8. 5. 2013, 12:21:02
Plaváček:
Je to blog, kde budu psát tematické články, a který bude odkazovat na hlavní web. Například píšu článek o medu a včelých produktech http://www.bees-products.com (je v angličtině). Založím blog, ve kterém budu psát o propolisu, mateří kašičce a vosku a z tohoto blogu udělám tématické odkazy na hlavní web. |
||
Michal Janík Profil |
#7 · Zasláno: 9. 5. 2013, 20:45:49 · Upravil/a: Michal Janík
Souhlas s Codym. Pro firemní web zvažte Firmy.cz, pro blog kvalitní obsah a třeba sociální media.
Když koukám na ten web Bees... je otázka, proč do něj vlastně vkládat práci? Máte cíl jiný, než zkusit "vydělat" na proklikové reklamě? |
||
prahasasa Profil |
Michal Janík:
Díky za odpověď, teprve začínám a snažím se vydělat na proklikové reklamě. |
||
LudekBrno Profil |
#9 · Zasláno: 11. 5. 2013, 14:08:10
prahasasa:
To postupujete přesně naruby. Na proklikové reklamě můžou vydělávat zavedené informační weby, kde je zajímavý obsah návštěvníci si sami předávají odkazy na web. Vůbec nepočítejte s tím, že založíte nějaký tuctový web, zaregistrujete ho do pár katalogů a za pár týdnů budete vydělávat. Takhle to opravdu nefunguje, to byste musel mít tématiku, která je na internetu vzácná a přitom velmi žádaná. Jinak je to bez šance. |
||
Amunak Profil |
#10 · Zasláno: 11. 5. 2013, 18:32:06
Pokud máte web o nějakém tématu, bude nejlepší psát jen o tom a věnovat tomu co nejvíce času, kvalitních článků a podobně. Nemají smysl ani katalogy, ani "mikroweby". Pro váš web potřebujete najít publikum, které se tam rádo bude vracet za novinkami, informacemi, a lidi, co na vás třeba i odkážou, když je zaujmete nějak víc.
|
||
prahasasa Profil |
#11 · Zasláno: 11. 5. 2013, 23:47:53 · Upravil/a: prahasasa
LudekBrno:
Díky za odpověď Amunak: Díky za odpověď |
||
Časová prodleva: 4 dny
|
|||
pepperos Profil |
#12 · Zasláno: 15. 5. 2013, 17:43:33
Kromě katalogů, které zmínil Pavel, ještě dodám najisto.cz. Zde se také vyplatí v mnoha případech registrovat.
|
||
Marcela Profil * |
#13 · Zasláno: 17. 5. 2013, 06:57:52
Cody:
„Ne. Pokud se nebavíme o katalogu typu Firmy.cz, YouTube nebo Google mapy.“ Kde se dá na youtube získat odkaz? Youtube přece nemá katalog stránek? Nebo jsem to nepochopila? |
||
LudekBrno Profil |
#14 · Zasláno: 17. 5. 2013, 08:54:12
Marcela:
Nemá katalog stránek, ale pokud je mi známo, dá se k do komentáře k vlastnímu videu přidat odkaz. |
||
Cody Profil |
#15 · Zasláno: 18. 5. 2013, 10:46:06
Marcela:
Je to tak jak píše LudekBrno podívej se na třeba na tohle video do popisku. |
||
Webby Profil |
#16 · Zasláno: 18. 5. 2013, 10:55:18
Hromadná registrace do katalogů smysl dnes již nemá, ovšem v největších relevantních katalozích by jste chybět neměli.
|
||
Petr ZZZ Profil |
#17 · Zasláno: 18. 5. 2013, 13:11:48
Osobně se domnívám, že zápis právě v obsáhlém a známém katalogu jako firmy.cz má největší význam pro drobné živnostníky, kteří vůbec nemají vlastní web. Ti, co web mají, by tam pochopitelně měli být taky, ale ani ne tak kvůli pozicím v Seznamu nebo v Googlu, ale proto, že v takovém velkém katalogu přece jen občas někdo může hledat – třeba právě proto, že tam lze najít i firmy, které nemají web a proto je nenajde vyhledávač.
Je třeba si uvědomit, že SEO není cílem, ale jen jednou z možných metod, jak získat zákazníka. Je důležité, ale ani v internetovém podnikání nebývá moudré omezit marketing jen na SEO a ostatní metody vynechat. |
||
Časová prodleva: 11 let
|
0