Autor Zpráva
Suchar
Profil
zdravim, chtěl bych poradit se zlepšením pozice ve vyhledávačích, napsali jsme e-shop a pouzili jsme pager class, většina stranek je pouze výpis z MYSQL databáze
tak bych chtel poradit s optimalizací pro vyhledávací roboty co se tyče klíčových slov pro jednotlivé stránky.a víceméně co tam máme všechno špatně. jde o stránky www.sw-audio.cz


Díky moc s pozdravem Jakub
engien
Profil *
Je hezké, že se snažíte o optimalizaci, ale nejdřív udělejte optimalizací pro lidi. Černý text na tmavém pozadí není skoro vidět a nutnost registrace před vložením zboží do košíku je přežitek.
Suchar
Profil
engien:
Děkuji za názor na tom košíku se pracuje, to už nám bylo řečeno dříve.a text se mi zdá být čitelný všude, pokud někde nehapruje css
engien
Profil *
Někdo to možná přečte, ale já ne.
Rfilip
Profil
Skutečne v IE asi hapruje css (tipuju dle engien a potvrzeno v http://netrenderer.com/ ,kde web nefunguje v IE 9 a starším ) u mě v chromu mají produkty asi správně šedé pozadí
Suchar
Profil
aha tak to budeme muset odladit...vypada to celkem děsive. mělo by to byt odladěný na min rozlišení 1024x768 a zkoušel jsem to pouze v IE10 jinak by to mělo vypadat nějak takto
Yuhů
Profil
Máte všude stejný titulek car audio. To je nejhorší SEO chyba, jakou znám.

Ze sekcí nelze prokliknout na detaily výrobků.

Zbytek jsou drobnosti. Ani pak to nebude ve vyhledávačích žádná sláva, ale aspoň by měly být odstraněny překážky, které nyní robotům mohutně kladete.
Suchar
Profil
Yuhů pravě to title jsem zde chtěl rozebírat, jelikož jsou veškeré stránky pouze výpisy tak je to trochu problem. A chtel jsem se zeptat jestli robotum nebude vadit kdyz to vyřeším pomocí skriptů. Že bych podle url zjistil o jakou stránku jde a přiřadil k ní příslušné metainformace. Díky za odpověď.
ninja
Profil
Pokud to budou server-side skripty, nebude. Pokud ale v html necháte všude stejný title a ten pak budete pomocí JS přepisovat, tak si spíše uškodíte.
RockFire
Profil
Suchar:
Není to problém, prostě výpis sekce Reproduktory -> Oválné 4 x 6" bude mít např. titulek „Reproduktory - Oválné 4 x 6 - Car audio“. Ještě bych v titulku zvážil to „car audio“, web se přeci jmenuje sw-audio, ne?

Jinak černý odkaz Google pod pravým sloupcem například rozhodně čitelný není. A ten obsahový text minimálně není dostatečně kontrastní.
Suchar
Profil
Zdravím ještě bych měl dotaz jak zformulovat správně klíčová slova v hlavičce description a keywords pro jednotlivé stránky.
Ivy
Profil
* S vypnutým javascriptem je text Vítejte.... stále černý a tudíž nečitelný.
* Do title krátký popis, něco jako: Hifi tuning pro auta
* Do description jednu nebo dvě smysluplné věty, které bude mít chuť někdo číst, nikoliv výčet všeho. Například něco jako Nabízíme hifi tuning pro auta renomovaných značek a profesionální autokosmetiku.
* Ohledně keywords si dovolím citaci ze článku Meta tagy:
Při příležitosti 15. výročí vzniku tohoto návodu (vznikl v dubnu 1998) uvedu malé opakování. Soudě podle dotazů v diskusích je to pořád potřeba. Takže opakujte po mně: "Zadávání meta keywords už 15 let nemá vůbec žádný smysl!"
Cody
Profil
Suchar:
Zdravím ještě bych měl dotaz jak zformulovat správně klíčová slova v hlavičce description a keywords pro jednotlivé stránky.

Na keywords se vykašli nemá to význam. Ztráta času. Přesně jak píše Ivy.
Suchar
Profil
Ok, a má význam psát unikátní description pro každou stránku nebo nechat pro všechny stránky stejný text momentálně tam je toto:
Sound-wall shop Nejlevnější car audio, Blaupunkt, JBL, Pioneer, Magnat, Clarion, Alpine, reproduktory, autorádia, dvd přehrávače, zesilovače, kapacitory, LED diody, reproduktory, aktivní subwoofery, autodoplňky, car audio, autohifi, Normfest - profesionální autokosmetika, leštící a brusné pasty, ochrana podvozku,ochrana dutin karoserie,čištění interiéru,kokpit sprej
LudekBrno
Profil
Suchar:
Samozřejmě. Description je popis obsahu konkrétní stránky, který se většinou zobrazí u odkazu ve výsledcích vyhledávání, takže by měl být unikátní. Také by description neměl být výčtem klíčových slov, ale stručný smysluplný text. Text by měl být takový, aby když uživatel vidí stránku s výsledky vyhledávání, nalákal ho ke kliknutí právě na váš odkaz a ne na ty před a za ním.
Martin Kolčaba
Profil
Suchar:
Ok, a má význam psát unikátní description pro každou stránku
má to smysl tam, kde si myslíte, že se práce s tím vyplatí. Jak bylo řečeno, popis se často (ne vždy!) zobrazuje u výsledku dané stránky ve vyhledávání, zobrazuje se při sdílení stránky na facebooku apod. Nutnost to ale není, pokud description neodpovídá obsahu stránky nebo dotazu, který uživatel zadal, vyhledávač si stejně popisek vytvoří sám. Typicky z části stránky, kde se vyskytuje daný dotaz. Důležité je vědět, že unikátní description u stránek vám k lepším pozicím s největší pravděpodobností nepomůže.
jenikkozak
Profil
Martin Kolčaba:
Důležité je vědět, že unikátní description u stránek vám k lepším pozicím s největší pravděpodobností nepomůže.
S tím úplně nesouhlasím. Jestli vyhledavač pracuje se slovy z popisku a zda s nimi bude pracovat v budoucnu, opravdu netuším a myslím si, že je to celkem jedno. Dobře napsaný titulek však může lidi donutit k tomu, aby ve vyhledávání použili právě můj web. (Proto popisek beru jako takový bezplatný reklamní bannýrek.) Vyhledavač si všímá míry prokliku a podle toho výsledky ladí. Vymyslet popisek, který by „fungoval“ u všech podstránek webu, často nejde.
Pokud konkurence na popisky kašle a jako úryvky se jí třeba zobrazuje kus navigace, tak v této době považuji použití dobrých popisků jako účinnou metodu. Za výhodu považuji to, že změna popisku nevyžaduje žádné velké znalosti (na rozdíl třeba od PPC) a není u ní riziko, jako je třeba u změn titulků, úprav URL, přechodů na jiný redakční systém atp.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: