Autor Zpráva
MartinCT
Profil
Přeji hezký den,

chceme udělat webovou prezentaci, která se bude týkat tří odlišných témat. Představa je taková, že na titulní straně si návštěvník zvolí, co jej zajímá z nabídky a "proklikne" se na zvolené téma. Tam by již byly pouze informace o dané problematice.

Vzhledem k tomu, že se nepovažujeme za odborníky v tvorbě webu, chceme využít redakční systém jako je například Webnode (ale není to podmínkou).

Čím si nejsem jistý je, jak si s tím poradí vyhledávače a zda je vhodnější mít pro jednotlivá témata originální registrované domény nebo to řešit přes subdomény.
Martin Kolcaba
Profil *
Vyhledávače si s tím poradí, co se použitelnosti a přehlednosti pro návštěvníky týká, to už může být horší. Ale těžko radit, protože jste neřekl nic konkrétního - může to být dobré řešení, ale také nemusí.
pepperos
Profil
Jestli jsem to správně pochopil, tento postup se používá například pro zvýšení konverzí, nějakých akcí. Odstraníme návštěvníkům všechno, co by je mohlo rozrušovat a oddálit od akce, kterou chceme, aby udělali.

jestli to bylo myšleno tak, že budete mít rozcestník a po kliknutí na nějaké téma se zobrazí jiné stránky, kde se bude mluvit jen o tom jednom tématu a řešíte, zda udělat na subdoménách či na hlavních doménách, tak toto se tu již někde řešilo. Nemůžu to teď najít pro odkázání, ale obecně je třeba podívat se na konkrétní příklad. Jak říká Martin, někdy to je dobré, jindy nemusí.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0