Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Majka74 Profil * |
#1 · Zasláno: 4. 7. 2013, 15:28:05
Dobrý den,
máme roční firemní placený zápis na Seznamu. Z důvodu financí letos na něj nejsou peníze. Bude to mít vliv na případnou penalizaci- optimalizaci se strany Seznamu, když ten náš firemní zápis o rok s nimi neprodloužíme ? Naše weby se drží na předních stranách na seznamu na různá klíčová slova.¨ Když se podíváme na konkurenci, na prvních stranách ve vyhledávání jsou jenom odkazy na weby, které mají zaplacený zápis. Náhoda? Naše zkušenost, že zákazníci klikají přímo do linku a ne na tzv. firemní placené detaily. Majka74 |
||
Marek Prokop Profil |
#2 · Zasláno: 4. 7. 2013, 18:14:54
Co znamená „nejsou peníze“? Jestli opravdu nejsou, je ta otázka zbytečná, ne?
Spíš jde tedy asi o to, zda se Vám ten zápis vyplatí a to by mělo jít snadno odhadnout. Spočítejte si, kolik vás návštěvník (nebo konverze) z katalogu stojí, a zvažte, zda jste schopni stejnou či větší návštěvnost získat levněji. Vliv na fulltext mít firemní zápis může i nemusí. Je to kvalitní zpětný odkaz. Pokud máte dost jiných a konkurence jich má málo, zřejmě se jeho ztráta nijak neprojeví. Pokud naopak máte před konkurencí jen velmi malý náskok, může být propad pozic zřetelný. To, že jsou na prvních stranách ve vyhledávání jenom odkazy na weby, které mají zaplacený zápis, náhoda není. Ti, co jsou nahoře, dělají pro své pozice vše, co umějí, a zápis v katalogu Seznamu k tomu standardně patří. |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Michal Janík Profil |
#3 · Zasláno: 7. 7. 2013, 15:02:30
Firmy.cz jsou jeden z mála katalogů, kde je inzerce velmi často rentabilní. Přidávám se k Markově závěru "vyhodnoťte si výsledky". Buďto ušetříte na rozumném místě, nebo se připravíte o obrat s marží převyšující cenu inzerce. Více vám napoví statistiky za loňský rok.
|
||
Časová prodleva: 11 let
|
0