Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
janomajka Profil |
#1 · Zasláno: 30. 8. 2013, 19:46:10
Mám na podpůrném webu jednoho e-shopu stránky, na které chodí z Googlu víc lidí než na stránky e-shopu, mám na těch stránkách větší obsah textu a odkazy na e-shop, ale nevím jestli návštěvník té stránky přejde na ten e-shop, tak mě napadlo, co kdybych tam dal automatické přesměrování? Nemohl by mě google penalizovat, nebo tuhle stránku vůbec neindexovat?
Děkuji za odpovědi |
||
Davex Profil |
#2 · Zasláno: 30. 8. 2013, 20:09:27
Přesměrování se nepenalizuje a stránka na cílové adrese se bude indexovat.
Jenom tam vyhledávač přestane posílat lidi, protože zmizí obsah, kvůli kterému tam chodili. |
||
joe Profil |
#3 · Zasláno: 30. 8. 2013, 20:52:01
janomajka:
To je docela špatná myšlenka. Proč máš tedy na podpůrných stránkách něco, co evidentně zajímá uživatele víc, než to co máš přímo na stránkách e-shopu? (přesměrování by mohlo mít jen krátkodobý efekt, dokud by robot nenavštívil podpůrnou stránku znovu) |
||
Plaváček Profil |
#4 · Zasláno: 31. 8. 2013, 06:22:30
Co je to "podpůrný" web?
|
||
janomajka Profil |
#5 · Zasláno: 31. 8. 2013, 11:16:28
Děkuji za odpovědi. Na podpůrném webu je jedna stránka, na které je shrnuta celá kategorie (zkušební páry kontaktních čoček) a je tam popis všech čoček z celé kategorie. Jinými slovy, co je v e-shopu na 5ti stránkách, je na podpůrném webu na jedné stránce, takže je to pro Google víc SEO. Je to nejčastější vstupní stránka z vyhledávače Google. Na stránce jsou samozřejmě odkazy na e-shop.
|
||
jenikkozak Profil |
#6 · Zasláno: 31. 8. 2013, 11:20:00
Proč takovou stránku neobsahuje přímo e-shop?
|
||
Časová prodleva: 11 let
|
0