Autor Zpráva
Radass
Profil
Zdravím, mám takový problém, jsem spíše začátečník co se týká kodování internetových stránek atp.
udělal jsem si stránku, v který je pár chyb (ano vím místo spanu jsem mohl používat div) některé css příkazy nemam v externím souboru a par dalších věcí... ale nechápu to proč mě najednou google nemůže najít, svojí stránku když byla ještě ve větší beta verzi google našel uplně v pohodě ale teď ani náhodou... zkoušel poupravit meta tagy , dále google AD link , roboty mám povolené , + par dalších Ad linku atd ale prostě mě google nenajde ani když zadám do vyhledávače celý název mé stránky... kdyby to dříve nešlo tak to pochopím ale předtím mě prohlížeč našel úplně v pohodě i PAR PPC kampaní jsem si udělal a prostě ne a ne ne maximalně najde google mojí FB stránku... díky za rady a omlouvám se za ten kod, který si budete prohlížet..stránka www.tipnasazky.cz budu rád za každou radu..


chtěl bych ještě dodat že mě google nenajde ani když zadám do vyhledávače celý název stránky.. nejde mi to abych vyskakoval uplně nahoře ale jde mi to aby mě ten google našel vůbec
Amunak
Profil
Já bych řekl, že tě najde
Anonymní
Profil *
Je stránka vůbec zaindexovaná? I když je stránka udělaná 100% správně nezobrazí se hned po publikaci v prohlížečích, chce to čekat pár dní, možná pár týdnů.
han5vk
Profil
Na slová "tip na sázky" mi našlo na siedmej priečke stránku www.tipnasazky.com. To nie si ty, alebo áno? Pri takomto výbere domény a názvu webu sa pravdepodobne delíš o väčšinu návštevníkov s tou druhou stránkou. Skôr než pozíciu v Googli by som ale riešil to, že (bez javascriptu) je stránka nepoužíteľná.

juriad: Než som stihol otvoriť nejaký odkaz v menu, uchvátili ma tie otváracie efekty, tak som si vypol JS a voila, na nič sa kliknúť nedá, nič nefunguje. Nemal som chuť skúmať tú stránku potom ešte s JS :)
juriad
Profil
Na té stránce není skoro žádný obsah. Co by Google měl hledat?