Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Janů Profil * |
#1 · Zasláno: 2. 12. 2013, 15:39:47
Dobrý den,
chtěli bychom oslovit uživatele, kteří na našem e-shopu nedokončili nákup, ale již provedli registraci, tzn. máme k dispozici jeho e-mailovou adresu. Poslat takovému zákazníkovi e-mail ve smyslu, že děkujeme za návštěvu e-shopu, jak mu můžeme pomoci apod. Chtěla jsem se zeptat, zda takovýto e-mail nemůže být posuzován jako spam. Děkuji za odpověď |
||
ed11 Profil |
Předpokládám, že při registraci, či jiném procesu, musel zákazník souhlasit se zpracováním údajů a s jejich nakládáním?
|
||
Ivy Profil |
#3 · Zasláno: 2. 12. 2013, 18:46:07
Tak sem dejte odkaz na eshop a my to tu otestujem. Nebo si to otestujte sami. Já osobně bych si po několika dnech už příliš nepamatovala proč jsem šla z nějakého konkrétního eshopu pryč. Většinou to bývá proto, že si nemůžu spočítat celkovou cenu včetně DPH, dopravy apod. a kalkulačkou se mi to počítat nechce.
|
||
LudekBrno Profil |
Janů:
Vyloženě jako SPAM by to posuzováno být nemělo, neb tam není žádná obchodní nabídka. Nicméně aby to mělo smysl, muselo by to být dostatečně brzy po návštěvě člověka, protože jinak si už vůbec nemusí pamatovat, že tam byl a nebo už danou věc nakoupil jinde (což je ostatně i dost pravděpodobné). Pokud já někde nedokončím nákup, tak je to obvykle proto, že jsem buď vůbec nakupovat nechtěl a jen se orientačně dívám a nebo jsem v průběhu nákupu zjistil, že mi daný shop nevyhovuje a v tom případě s velkou pravděpodobností v krátké době nakoupím jinde. V obou případech by tedy pro mě bylo jakékoliv připomínání mailem z eshopu zbytečné a nevedlo by k nákupu. |
||
ninja Profil |
#5 · Zasláno: 3. 12. 2013, 11:05:46
Janů: Pokud návštevníci souhlasi se zpracováním osobních údajů a zasíláním marketingových nabídek, je to v pořádku.
A tyto email fungují dobře, pokud jsou odeslány ve správný čas a jsou personalizovné (připomeňte návštěvníkovi, jaké produkty si vybíral). Je to vhodné spojit s remarketingem v PPC. |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0