Autor Zpráva
Epvcr
Profil *
Dobrý den, v listopadu jsem byl nucen kompletně změnit platformu webu na erotické priváty, viz www.eroticke-privaty-v-cr.cz
Změnila se grafika, URL adresy (přesměrování 301 pro stránky 1:1), změnila se struktura.
Od té doby začal drastický propad v návštěvnosti na Google. Napadá vás, čím by to mohlo být?

U předchozí platformy využil externí optimalizátor toho, že se pro danou kategorii (okres) vytvořili nové URL adresy. Každá stránka s touto URL adresou byla optimalizovaná na různé slovní spojení, např. "erotické priváty Pardubice", "Erotické služby Pardubice", "Společnice Pardubice" atd. Vždy byly použité jiné Title, Description, H1, popis kategorie v obsahové části, a pod tím popisem (optimalizovaný text) se vypisovaly vždy jednotlivé inzeráty z daného okresu (to jediné zůstalo pro danou URL totožné). Co si myslíte o této strategii? U nové platformy jsme toto odbourali. Z Google Analytics jsem ale vyčetli, že pokles návštěvnosti z Google byl z velké části způsoben zrušením těchto "duplicitních" stránek. Tyto duplicitní stránky jsme nijak nepřesměrovávali. Nechtěli jsem je směřovat na ttu primární URL daného okresu. Momentálně se tedy tyto URL adresy hlásí jako 404 - stránka nenalezena.
Co si o tom myslíte? Je to správný krok nebo se vrátit k té strategii externího optimalizátora?
Erik Webr
Profil
Odpověděl jste si v podsatě sám. Chyba je také nepřesměrovat zrušené URL (pokud se už URL musí měnit/rušit) na nejlépe odpovídající stávající dokument.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0