Autor Zpráva
mefistofeles
Profil
Zdravím, jak byste vyřešili následující situaci:

Dva e-shopy, jeden starý a zaběhlý, druhý zcela nový, modernější. Sice rozdílný obsah, ale stejný sortiment a provozovatel = tapetování výsledků a penalizace?

Jak byste postupovali? Zakázat indexaci u nového webu, u starého dát předem zákazníkům info o rebrandingu, a poté jednoho dne vše přesměrovat?
ninja
Profil
Rozdílný obsah, ale nový sortiment? Jedná se o rebranding, nebo další značku? Jak dlouho a proč vlastně chcete provozovat oba eshopy současně?
mefistofeles
Profil
Obsah (popisky zboží, texty) snad až na obrázky zboží a technické parametry odlišný. Ale právě zcela stejný sortiment a stejný provozovatel. Klient chtěl odejít od jednoho poskytovatele e-shopů k jinému, tak začal budovat nový e-shop, který by chtěl rychle spustit. Nový e-shop je už ve funkčním stavu. Nicméně starý nemůže hned přesměrovat, protože zákazníci jsou na něj zvyklí.

Jako další možné řešení mě napadá různý sortiment v obou e-shopech s tím, že u toho staršího se dá zákazníkům info o rebrandingu a jednoho dne se vše přesune na nový web.
JanJanuska
Profil
Penalizácie či banu zo strany vyhľadávačov by som sa neobával. Nechal by som indexovať oba weby, zo starého by som odkazoval na nový. Potom by som postupoval rovnako "dát předem zákazníkům info o rebrandingu, a poté jednoho dne vše přesměrovat".

Len veľmi nerozumiem tomu, prečo vytvárať nový brand. Možno by bolo efektívnejšie zmeniť pôvodný web. Pričom existujúcim zákazníkom by musela byť zmena čo možno najlepšie "odkomunikovaná".
TomFrodo
Profil
Celé to bylo děláno z důvodu předražené správy e-shopového řešení. Změnit shop najednou by znamenalo ztratit vazby z vyhledávačů a přijít o zákazníky. Proto se vytvořil druhý shop, který se chtěl nechat zaběhnout a potom zrušit staré nevyhovující řešení.
Zboží včetně názvů a parametrů zůstane stejné.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: