Autor Zpráva
marvays
Profil
Dobrý den.
Již dlouho řeším otázku rozdvojení svých webových stránek. Dělám weby a k tomu fotografuji. Fotografie byla mým koníčkem, ale postupem času je větší a větší zájem po focení svateb. Tak jsem se rozhodl pro fotografii udělat zvláštní web. Už z pohledu seo optimalizace bude asi lepší mít weby odděleně. Co se týče návštěvníků, nevím a nemám jasno, jestli je lepší mít to odděleně, nabo aby viděli, že dělám dvě věci.

Nicméně jsem se rozhodl pro to to oddělit. Na doméně nechám webdesign a pro fotky udělám nový web. Ted ale marně dva dny uvažuji, jestli udělat úplně novou doménu, třeba podle mého příjmení. Nebo si udělat na mé doméně subdoménu typu foto.marvays.cz

Budou tuto subdoménu brát vyhledávače jako samostatný web? Neuškodím si tím nějak? Nebo mám na subdoménu hodit i webdesign a na index dát rozcestník. Po internetu kolují tisíce fotek s kopyrightem marvays.cz . . . . . . tak mě napadlo udělat na index jen jednu stránku s kontaktem a nějakým popisem a na subdomenu přesunout foto.marvays.cz; svatebni-foto.cz; tvorba-www.marvays.cz

výsledkem by bylo, že bych mohl všude prezentovat jednu www adresu a návštěvník by se sám rozhodl, do které sekce se podívá. Druhou výhodu vidím to, že mohu každou subdoménu optimalizovat na něco jiného a ve fulltextu se mi zobrazí vždy daná subdoména. Nebo se pletu? Jsem SEO začátečník. Dělám weby hlavně pro lidi, ale trochu teorie o SEO by nebyla na škodu :)

Můžete mi prosím sdělit vaše případné názory a postřehy? pletu se v něčem. píšu blbosti? moc to řeším?

Jak bude ve fulltextu vypisovat výsledky hledání. Při hledání svatebních fotografů zobrazí mou subdoménu, nebo index marvays.cz?

Předem Vám děkuji za Váš čas, který mi obětujete v této uspěchané době :)
Petr ZZZ
Profil