Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Fruiter Profil * |
#1 · Zasláno: 12. 5. 2014, 16:57:00
Mám katalog, ze kterého vedou ven běžné html odkazy href="xyz.cz"
Kliknutí na odkaz ven z katalogu chci ukládat do databáze. Po kliknutí na odkaz se proto JS nebo Ajaxově odkaz "podvrhne" na katalog.cz/redir/10/ - kliknutí se uloží do databáze a teprve se uživatel pošle na adresu z href="xyz.cz". Zajímalo by mě, jestli v tom není nějaký potenciální konflikt s vyhledávači. Mám nějaké url, ale po kliknutí pošlu uživatele na jiné... Nakonec se ale dostane tam kam kliknul... |
||
_es Profil |
Martin Kolčaba [#2]:
No ale práve Google na svojej vyhľadávacej stránke používa spôsob, na ktorý sa Fruiter pýta. Nebudú mať niektoré vyhľadávače pochybnosti o tom, čo spraví kliknutie na odkaz s HTML kódom typu: <a href="adresa" onclick=”nejakáFunkcia(‘nejakýText’); return false;">Navštívte adresu</a> |
||
Martin Kolčaba Profil |
[#2] _es
pro ostatní - já původně odkazoval na stránku https://support.google.com/analytics/answer/1136920?hl=cs, která ale vysvětluje jak ta data o kliknutí dostat do Google Analytics pomocí onclick eventů - špatně jsem četl zadání a tak jsem nechal svůj příspěvek smazat moderátorem. Na uvedeném příkladu ale není nic špatného. Pokud správně chápu to, co popisuje Fruiter, také by to vadit nemělo. |
||
_es Profil |
#4 · Zasláno: 12. 5. 2014, 20:01:05
Martin Kolčaba:
„vysvětluje jak ta data o kliknutí dostat do Google Analytics pomocí onclick eventů“ Rovnakým spôsobom by namiesto do Google Analytics mohol tie dáta dostať cez vlastný server do svojej databázy. |
||
Fruiter Profil * |
#5 · Zasláno: 12. 5. 2014, 21:10:52
Právěže potřebuji ty prokliky ven z katalogu dostat do vlastní databáze a s těmi daty dále pracovat. Analyticsové řešení používám jinde, tam to stačí, tady zdaleka ne :)
Chci si být jistý, že to nepopudí gůgla :D |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0