Autor Zpráva
monikawi
Profil
Jsem naprostý laik a většina odborných výrazů jde mimo mě. Předem se tak omlouvám. Mám takový asi zcela blbý dotaz. Mám ve wordpressu dělaný web na kosmetické centrum. Upravuji si stránky sama, vkládám texty i obrázky. V tuto chvíli po 2 letech existence webu se stále nejsem schopna bez PPC reklam dostat na první strany Seznam.cz a Googlu na řádově 7 klíčových slov nebo spojení. Wordpress mi vyhovuje, je tzv. pro blbce - dokonce mi barevně ukáže kolečkem, jestli jsem stránku optimalizovala dostatečně nebo ne. Většinu stránek mám se žlutým kolečkem ( :-) ) ... sem tam některou se zeleným. Takže podle nich OK. Zadám ale do seznamu klíčové slovo kosmetika Ostrava a když právě nemám v peněžence S-kliku kredit, najdu se někde na 3. straně výpisu.

PPC leze samozřejmě hodně do peněz a je zlá doba. Co mohu ještě udělat pro to, abych vyběhla na prvních stranách automaticky?

Případně, pokud je tady někdo, kdo by mi to vyladil nebo alespoň prolezl a řekl - tohle přepiš takhle, tohle dej do nadpisu, tohle je dlouhé ... a nechtěl po mě právě tisíce korun (navíc s nejistým výsledkem), budu vděčná.

Stránky jsou www.jovena.cz
LudekBrno
Profil
monikawi: