« 1 2 »
Autor Zpráva
PavelF
Profil
Zdravím,

chtěl bych se Vás jako úplný neznalec v oblasti SEO na něco zeptat. Na internetu jsem se dočetl, že když na můj eshop nevedou žádné odkazy z jiných stránek (mimo tedy stránek mé firmy, heureky a zbozi.cz) tak jsem samozřejmě ve vyhledávačích vzadu.

Má tedy cenu se regostrovat do katalogů jako jsou například zde: http://www.seo-starter.cz/katalogy/ nebo přes tento program: http://regtool.cz/Default.aspx?

Nebudou to pak vyhledávače brát nějak negativně?

Pak jsem se chtěl ještě zeptat na to, když můj eshop jede na opensource opencart, zda má cenu u každého produktu vyplňovat meta-popis a meta-klíčová slova, zda to nebude ztráta času. (Mám tam okolo 220 produktů)

Děkuju moc za odpovědi

Pavel F.
lionel messi
Profil
PavelF:
Má tedy cenu se regostrovat do katalogů jako jsou například zde:
Väčšiu cenu má podľa mňa zamyslieť sa nad kvalitou vlastného obsahu stránky. Keď bude dobrý obsah, prídu aj hodnotné spätné odkazy — myslím si, že dôležitejší než počet je relevantnosť a kvalita.
jefitto44
Profil
Určite sa registruj aj do azet.sk, seznam.cz a neviem kde všade... podobných stránok je milion a spätný odkaz nikdy nie je na zahodenie, hoci by bol aj z bangladeša...
Ak je to zadarmo, nemáš čo riešiť
jenikkozak
Profil
PavelF:
Má tedy cenu se regostrovat do katalogů jako jsou například zde
Ty užitečné by se asi daly spočítat na prstech jedné ruky. Zbytek je naprosto zbytečné plýtvání časem.

má cenu u každého produktu vyplňovat meta-popis a meta-klíčová slova
Možnost vyplnění metatagu keywords ti nejspíš nabízí někdo, kdo posledních deset let na internetu vůbec nebyl. Je to naprosto zbytečné.
Metatag description může (pokud to uzná za vhodné) vyhledavač použít jako úryvek ze stránky ve výsledcích vyhledávání. Vhodně napsaným popiskem pak můžeš lidi přesvědčit, aby vstoupili právě na tvůj web.

jefitto44:
spätný odkaz nikdy nie je na zahodenie, hoci by bol aj z bangladeša...
S touto výpovědí rozhodně nesouhlasím. Když nic jiného, je to nošení dříví do lesa.
Plaváček
Profil
jefitto44:

Ak je to zadarmo, nemáš čo riešiť

Neexistuje oběd zdarma. :)
PavelF
Profil
dobře, takže meta-description tedy vyplním všude, ale stejně pořád nevím jak se dostat do přednějších pozic ve vyhledávání.

To stačí mít na webu hodně odkazů které vedou třeba z produktu na nějaké doplňky (mám třeba produkt - postel a v popisu jsou odkazy na rošty, matrace?) a texty, ve kterých budou ta klíčová slova?

díky a omlouvám se že, se takhle blbě ptám
jefitto44
Profil
jenikkozak:
Když nic jiného, je to nošení dříví do lesa.

Možno áno a možno nie... vieš to dokázať, alebo si to len MYSLÍŠ?
Možno je spätný odkaz z bangladeša nanič, ale ak ti prinesie za dva roky jedného zákazníka, neoplatí sa to aj tak? ;) Plytvať časom sa dá aj inak ako registráciou do katalógov...
Plaváček
Profil
PavelF:

Ale teď vážně:

1. V tomto seznamu http://www.seo-starter.cz/katalogy/ jsou tak maximálně čtyři katalogy, kde by snad, možná mělo smysl mít zápis, vše ostatní jsou nesmysly (a spousta jich už také nefunguje).

2. Této nabídce http://regtool.cz/ se vyhni širokým obloukem. Drtivá většina z těch zmíněných 2 500 katalogů jsou prachsprosté linkfarmy, patřící několika málo jedincům. Hromadnou registrací do podobných nesmyslů riskuješ, že na sebe poštveš kousek googlí ZOO (viz třeba http://www.lupa.cz/clanky/aktualizace-google-penguin-2-0-co-delat-kdyz-vas-zasahne-tucnak/). Seznam.cz je benevolentnější, ale dlouhodobě bych na to nespoléhal. Pár podobných katalogových odkazových už ban má (kupříkladu tato http://www.atlasfirem.info/), a zápis tam ti stejně nepomůže.
Bubák
Profil
jefitto44:
vieš to dokázať, alebo si to len MYSLÍŠ?
Lze to dokázat.

Plytvať časom sa dá aj inak ako registráciou do katalógov...
Pokud jsi četl Pokyny pro webmastery od Google, tak ve tvém případě to bylo plýtvání časem, bo nepochopils.
geoloko
Profil
Toto je vzdy skvela tema pre diskusiu. Objavia sa tu ludia, "mocni" "neomylni", ktori budu opakovat "najnovsie google bozie prikazania" zo svetovych for a od google zamestnancov. Tito ludia tu budu tvrdit, ze registraciou do katalogov si pokazis linkovy profil, a blabla.
Lenze ked pride na realitu a ked sa pozrieme na vysledky vyhladavania SK+CZ webstranok v googli, velmi rychlo zistime, ze takmer vsetky webstranky /2oj,3oj rocne/, ktore v googli sedia na prvych poziciach maju odkazy nahadzane vo vsakovakych CZ+SK katalogoch. Nie v jedom,dvoch, ale v desiatkach. Okrem tychto "Zlych" odkazov je ich linkovy profil beznadejne prazdny a je priklasleny parom odkazov z webovych /svetovych,anglickych/ agregatov a scraperov.
Tak ako je to mozne?
1 "mocni a neomylni" nemaju pravdu a boli popaleni, ked si objednali sluzby ceskych "katalogovych firiem", ktore nahadzali ich odkazy do 100viek freeglobes ceskych katalogov.
2. intenciou "mocnych a neomylnych" je to, aby rozsirovali bludy a ludia nekopirovali ich "pracu", resp navadzali ludi na spoplatnene sluzby: https://webtrh.cz/269115-rada-weby-umistit-clanek

Moja rada:
http://www.seznamkatalogu.cz/ - vyberat katalogy s PR 1+, SK,CZ /nie je ich vela/ + Press release /PR,SEO/ clanky 10 ks na unikatnych PR weboch , ku tomu web 2.0 weby: blogspot.com,wordpress.com, thumblr.com, ..... - unikatne texty z brandze - banerove odkazy na hlavny web a ziadne google zvieratka nehrozia. Preco? Lebo toto je tradicny linkovy profil SK+CZ webstranky a vzdy plati, ze google je samopozieracie monstrum, cele SEO je o tom, ze kopirujes prve stranky v googli, ich denzita klucovych slov spolu so spatnymi odkazmi su tvojou domacou ulohou.
Plaváček
Profil
geoloko:

Tvůj nemyslný příspěvek nebudu raději komentovat.

Tazateli jménem PavelF doporučím dlouhodobě ověřenou metodu linkbuildingu: "Zpětné odkazy sháněj tam, kde se pohybuje cílová skupina lidí, které chceš oslovit."

V nesmyslných katalozích je najdeš stěží, protože tam nikdo soudný nechodí. Často ani vyhledávací roboti. :)

P.S. Mimochodem, jak dokazuje tato případová studie http://linki.cz/reseni-manualni-penalizace-webu-pripadova-studie/, hrozba penalizace za nepřirozený odkazový profil není pouze teoretická.
geoloko
Profil
"denzita klucovych slov spolu so spatnymi odkazmi su tvojou domacou ulohou" - Toto si zapis za usi "plavacek".
Pouvazuj o tom este raz a ukaz mi eshopy, viac ako 2 roky stare, ktore nemaju odkazy nahadzane v katalogoch.

"Zpětné odkazy sháněj tam, kde se pohybuje cílová skupina lidí, které chceš oslovit." - inymi slovami zaplat si drahe clenske v odborovych katalogoch aby si bol "in". Ak to neurobis ostava ti uz len spamovanie vlastnej cielovej skupiny /ich fora,skupiny/, alebo ti konkurencia vytrie kocura negativnym SEO.

PavelF - Pri produktoch z eshopu pouzivaj iba unikatny popis a obrazky "tahaj" z vlastneho servera nie od dodavatela.
Plaváček
Profil
geoloko:

denzita klucovych slov

Můžeš mi vysvětlit, co přesně s tímto termínem mám dělat?
lionel messi
Profil
geoloko:
cele SEO je o tom, ze kopirujes prve stranky v googli
Nie som žiadny SEO expert, ale dovolím si nesúhlasiť. Nie je celé SEO náhodou o získavaní kvalitnej návštevnosti atď.?

denzita klucovych slov spolu so spatnymi odkazmi su tvojou domacou ulohou
Ani tu sa nezhodneme, kvalitný obsah nerobí nejaká hustota kľúčových slov, navyše menej je niekedy viac. Mimochodom, pri používaní výrazu „denzita“ sa cítim ako u lekára. :-)
Joker
Profil
PavelF:
Na internetu jsem se dočetl, že když na můj eshop nevedou žádné odkazy z jiných stránek (mimo tedy stránek mé firmy, heureky a zbozi.cz) tak jsem samozřejmě ve vyhledávačích vzadu.
To je samozřejmě pravda, ale ty zpětné odkazy je lepší získávat na stránkách, kde si je někdo přečte, klikne na ně a případně ten odkaz umístí i někam jinam.
Odkaz z katalogů, kam žádní návštěvníci stejně nechodí a část z nich jsou jen likfarmy, může webu naopak uškodit.

Ohledně přínosu katalogů si položte otázky: Slyšel jste někdy v životě o tom katalogu? Jak často asi tak přes katalogy hledáte Vy a Vaši známí? Kolik tak odhadujete, že by Vám daný katalog mohl přinést návštěvníků?

Připomněl bych starší vlákno, které se týká i uživatele geoloko:
Katalogy - lets fight!!!
Sice je rozvláčné, ale poučné.

geoloko:
Když jsme se tu tak po čase sešli, v tom původním vlákně jste tvrdil, že ptát se na konkrétní fakta není fér, protože Vaše katalogy jsou ještě moc mladé.
O třičtvrtě roku později už moc mladé nejsou, takže bychom konečně mohli vědět to číslo: V průměru na web zaregistrovaný do Vašeho katalogu přijde za měsíc přes ten katalog zhruba kolik návštěvníků?
jenikkozak
Profil
jefitto44:
Možno je spätný odkaz z bangladeša nanič, ale ak ti prinesie za dva roky jedného zákazníka, neoplatí sa to aj tak? ;)
Je naprosto nepravděpodobné, že bych získal jediného zákazníka z Bangladéše. A je naprosto vyloučené, že by se na mě dostal právě z nějakého pochybného katalogu, který živí lidé neprocházejí. Jen ti, kdo do něj sypou odkazy v zoufalé naději, že jim to nějak pomůže.
Ale prosím. Jestli chceš, registruj si web klidně od rána do večera. Jako bonus ti nabízím bolest zad, krku, syndrom karpálního tunelu, křečové žíly, kardiovaskulární onemocnění, zhoršení zraku, hemeroidy, cukrovku, problémy s ledvinami, obezitu a rakovinu tlustého střeva.

Plytvať časom sa dá aj inak ako registráciou do katalógov...
Z toho však nevyplývá, že by registrace do obskurních katalogů měla nějaký význam.
Dovedu si představit, že ty jiné způsoby plýtvání časem jsou aspoň příjemnější.
geoloko
Profil
Joker -

O třičtvrtě roku později už moc mladé nejsou, takže bychom konečně mohli vědět to číslo“ - na ceskej verzii som nepracoval, avsak slovenska verzia ma 8-10 percentnu konverziu!!!! T.j. Kazdy 10ty zapis je premiovy! - Avsak samozrejme teraz predpokladam, ze podla hesla "hypokrati vsetkych krajin spojme sa", mi tu budes tvrdit, ake dolezite je mat navsetnost z vyhladavania a ze moj katalog nesluzi ludom, ale robotom....


lionel messi,Plaváček - cele o com tu rozpravam je, ze vlastnik tohto vlakna sa potrebuje pozriet na vysledky vyhladavania v googli a zistit kolko konkurencnych eshopov sa umiestnuje pod jeho klucovymi slovami, zistit ich odkazovy profil a hustotu klucovych slov na ich weboch. Samozrejme, ze tieto stare eshopy budu mat odkazy nahadzane v XY katalogoch, ale tu budu machri kecat o tom ako su katalogy hnusne....Pricom vsak uplne staci sledovat tieto udaje a co najblizsie sa k nim priblizit /hustotou klucovych slov, odkazovym profilom - spolu s unikatnym opisom produktov/

Na tomto principe funguju de fakto vsetci v SEOu aj napr.: http://www.ibusinesspromoter.com/


Ale samozrejme vsetky tieto keci tu vychadzaju hlavne z toho, ze ludia pochadzaju z rozlicneho pozadia SEO. Machri riesia "rychle pozicky", resp. prepisuju biblicke texty Google zamestnancov do nasich jazykov a vlastnici malych biznisov su tu na to aby boli podojeni o ich posledne drobne....
Plaváček
Profil
geoloko:

Tenhle zjevný podvůdek http://www.ibusinesspromoter.com/ považuješ za seriózní zdroj? Pokud ano, pak je další diskuse zbytečná. Ostatně už jsme stejně mimo téma.
geoloko
Profil
Vobec nie je od temy. Este k tej skomolenej denzite /pardon zijem vo viacerych jazykovych svetoch a niekedy "internacionalizujem" az prilis a od veci/. Tato hustota klucovych slov je pri eshopoch dost dolezita a na tomto principe je vidiet ako je google samopozieracie monstrum /vysvetlim/.

Povedzme ze majitel tohto vlakna celi konkurencii 30tich eshopov s rovnakymi produkmi. Ako docieli to, aby jednotlive produkty sa umiestnili co najvyssie? No predsa tak, aby co najlepsie trafil hustotu klucovych slov tych najvyssie umiestnenych webov. To je krasa SEOa. Nemusi eshop byt absolutnou autoritou, kupovat odkazy zo "spravnych odborovych" katalogov a ani "sto rokov" stary. Niekedy moze stacit tak maly detail, ako densita klucovych slov na podstranke eshopu pre dotycne vyhladavane slovo.

Toto je ta zabava, pri ktorej SEO moze viest ku modifikacii vysledkov vyhladavania googlu, pricom otcenas z webmaster tools moze byt dost na smiech - avsak to uz je trochu mimo tema.

Plavacek - IBP je v SEO biznise mozno dlhsie ako my dvaja dokopy.
Joker
Profil
geoloko:
slovenska verzia ma 8-10 percentnu konverziu!!!! T.j. Kazdy 10ty zapis je premiovy! Avsak samozrejme teraz predpokladam, ze podla hesla "hypokrati vsetkych krajin spojme sa", mi tu budes tvrdit, ake dolezite je mat navsetnost z vyhladavania
Hypokrati? Nepoužívejte cizí termity když je suterénně neovládáte, vystavujete se rizotu, že budete vypadat jako decibel.
Takže říkáte, že 8-10% lidí Vám ještě navíc zaplatí. Jestli je řeč o tom „geokatalogu“ z profilu, 8-10% mi vychází zhruba na 4 obchody měsíčně a tržby v řádu stovek Kč.
Proč ne, ale vůbec to neodpovídá na můj dotaz. Ten směřoval k tomu, co z toho mají ti hejlovéklienti.

Přitom moje otázka je úplně primitivní a je to základní hodnocení úspěšnosti propagace: Kolik návštěvníků to na zaregistrovaný web přivedlo?
U těch prémiových zápisů se nabízí další zajímavá informace, kolik stálo přivedení jednoho návštěvníka (kolik to stálo děleno kolik návštěvníků to přivedlo).

Plaváček:
Ostatně už jsme stejně mimo téma.
Otázka k čemu vlastně zápis v katalogu je (co z toho klient získá) mi připadá relevantní k tématu.

Plavacek - IBP je v SEO biznise mozno dlhsie ako my dvaja dokopy.
Plaváček je v oboru déle :-)
geoloko
Profil
Joker - Chytanie za slovicka, to je tu klasika, ale uz je to trochu stare, podme radsej k veci. Preco sa hrate na detektiva ked na to nemate. O slovenskej verzii som hovoril v tomto pripade: http://slovenskeweby.eu

A tu sa dostavame k podstate veci. A je to fakt, ze obecny katalog moze poskytovat aj trochu viac ako "len navstevnost" alebo "iluziu navstevnosti". Vymenou za premiovy zapis poskytuje marketingove programy!!!, odkaz na front page a horne pozicie v podkategoriach.

Podstata je v tom, ze tvoje a moje videnie vychadza z uplne rozdielnych fundamentov.
Ty chces dat link tam "kde predas", ja chcem dat link tam, kde je sanca ze moj "penazny" web vystupa v googli - a kvoli tomuto "nedorozumeniu" existuju nespocentne debaty o tom ake su katalogy na nic, co konieckoncov jednoducho pravda nie je.
Dovody preco tomu tak nie je:
- diverzifikacia anchor textov
- PR,Trust Rank, Domain autority,.....aspon minimalne hodnoty
- moznost ze niektory z tychto "zlych" katalogov to po case "dokaze" - napr. zambu.sk na slovensku
- budovanie 1 tier linky /linkbuilding minisites, microsites/.

Joker:
U těch prémiových zápisů se nabízí další zajímavá informace, kolik stálo přivedení jednoho návštěvníka (kolik to stálo děleno kolik návštěvníků to přivedlo).
- toto by som rad vedel aj ja, ze nakolko ludom moje marketingove programy pomohli - zatial je odozva pozitivna a ziadne refundy, avsak ako rozkvetaju biznisy ludi ktori pouzivaju napr. vkladace do inzercii to uz je trochu interna zalezitost....
Plaváček
Profil
geoloko:
Bohužel nerozumím řeči tvého kmene. Další diskusi tedy vzdávám.
geoloko
Profil
Plaváček:
geoloko:
Bohužel nerozumím řeči tvého kmene. Další diskusi tedy vzdávám.

Byt tercom posmechu kvoli gramatike, resp. internacionalizmom denzita - je parada.

Odovzdat par dobre mienenych rad z biznisu - k nezaplateniu.
Plaváček
Profil
geoloko:

Gramatiku chápu a se slovenštinou problém nemám. Uniká mi smysl toho, o čem vlastně mluvíš.
Joker
Profil
geoloko:
Preco sa hrate na detektiva ked na to nemate. O slovenskej verzii som hovoril v tomto pripade: http://slovenskeweby.eu
Aha, tak pak se omlouvám, že jsem ta čísla tak přestřelil.
Pro slovenskeweby.eu to vychází na dva obchody za měsíc. Ale chápu, že „8-10% prémiových registrací“ (z 210 za 10 měsíců) zní lépe.

A tu sa dostavame k podstate veci.
Ano, takže uznáváte, že z toho katalogu klienti žádnou návštěvnost nezískají?
Jestli tvrdíte že získají, řekněte jak velkou.
(Ono to jde odhadnout, třeba náhodně vybraný profil firmy SpeedTech má za 10 měsíců něco přes 400 zobrazení, takže v průměru zhruba 1 zobrazení profilu za den, což může mohli udělat už jen roboti. Ale kdybych optimisticky předpokládal, že přece jen nějaké jednotky návštěvníků získali, jestli zaplatili 17€, vychází to tak 1-2€ na každého získaného návštěvníka.)

Vymenou za premiovy zapis poskytuje marketingove programy!!!
Na to jem taky koukal, že Váš „prémiový zápis“ ani tak nespočívá ve službách toho katalogu, jako v tom, že klientovi prodáte spamovací roboty.

Vlastně, když o tom přemýšlím, ten katalog je super!
Prémiové zápisy jsou zároveň databáze firem, které si koupily spamovacího robota. Když mi někdo z nich pošle spam, dalo by se to následně v řízení použít jako důkaz, že to opravdu poslali oni.
:-)
geoloko
Profil
uzkoprsa odpoved: Pozri sa na ten moj katalog.
Je vseobecny? Je. Poskytuje premiove zapisy? Poskytuje. Citaju ho ludia? Ano, priemerna doba su 3 minuty, kvoli programom a videam. Takze nevidim co by malo byt zle s tymto vseobecnym katalogom. Kaslem na

podrobnejsia odpoved: Na rozdiel od blogov,forumov,komunitnych portalov, socialnych sieti a neviem coho ineho co za poslednu dekadu vzniklo,vseobecne katalogy vzdy boli, su a budu "organickou" sucastou webpriestoru a linkbuildingu v SR,CZ, na svete ci sa ti to paci alebo nie. Preco? Lebo vzdy boli, su a budu DOFOLLOW!!!!!! Na rozdiel od vyssie spomenutych platforiem.

A opakujem to co som napisal vyssie: "Ty chces dat link tam "kde predas", ja chcem dat link tam, kde je sanca ze moj "penazny" web vystupa v googli - a kvoli tomuto "nedorozumeniu" existuju nespocentne debaty o tom ake su katalogy na nic, co konieckoncov jednoducho pravda nie je."

Prosto ludia maju na webe ine zaujmy, ciele. Zatial co u niekoho je rovnostarstvo a pocuvanie odporucani "google timu" zakladom, pre inych moze byt kreativita a vzdor cestou vpred....
Plaváček
Profil
geoloko:

Lebo vzdy boli, su a budu DOFOLLOW!!!!!!

Proč tedy v tvém katalogu vidím třeba u zapísu Taxi Svinov toto?

<a href='http://slovenskeweby.eu/out/306/url/' rel='nofollow' target='_blank' style='text-decoration:underline;'>Kliknite sem</a>
geoloko
Profil
Joker -spamovacie roboty? Trochu by som vazil slova.
Mozno by ste si mohli precitat moje dalsie odpovede:
"Ty chces dat link tam "kde predas", ja chcem dat link tam, kde je sanca ze moj "penazny" web vystupa v googli " - a prave preto ja a mnozstvo dalsich ludi, pri registracii do katalogov kasle na moznost navstevnosti z dotycneho katalogu.
A ked uz mozeme byt uzkoprsi. Joker vy sam velmi dobre viete ze bezna navstevnost webov ma asi nasledovne zlozenie:
google 70 %
seznam 10 %
zoznam 5%
zlate stranky 3 %
ostatok

Preto dookola sa vypytovat na navstevnost ako ja rankujem jednotlive gratis "vizitky" v googli mi pripada naozaj scestne? malicherne? uzkoprse? Ako by ste to nazvali vy?


Plaváček:
<th>Webstránka</th>
<td class="val_url">www.jumpin.sk</td>

Inac skript update, postaram sa aj o to, dik za upozornenie.

Nieco k teme by bolo tiez?

Napr tu:"Prosto ludia maju na webe ine zaujmy, ciele. Zatial co u niekoho je rovnostarstvo a pocuvanie odporucani "google timu" zakladom, pre inych moze byt kreativita a vzdor cestou vpred.... "

"A opakujem to co som napisal vyssie: "Ty chces dat link tam "kde predas", ja chcem dat link tam, kde je sanca ze moj "penazny" web vystupa v googli - a kvoli tomuto "nedorozumeniu" existuju nespocentne debaty o tom ake su katalogy na nic, co konieckoncov jednoducho pravda nie je." "
lionel messi
Profil
geoloko:
Svojimi príspevkami si dokázal jedine to, že SEO nerozumieš (nie že by som ja bol ktovieaký expert, ale aspoň sa na neho nehrám).
Joker
Profil
geoloko:
Citaju ho ludia?
Na tuto otázku je odpověď „ne“. Dotazům na konkrétní čísla se urputně bráníte a dostupná čísla jsou zoufalá, v průměru 40 zobrazení profilu měsíčně (což ani náhodou nebude 40 lidí měsíčně a už vůbec ne 40 získaných návštěvníků měsíčně) se těžko dá jinak nazvat. (Pro zajímavost, poslední článek na mém blogu, kde SEO neexistuje a jeho „propagace“ jde spíše nazvat „utajování“, má za červen 111 zobrazení, tj. skoro 3x víc.)

dookola sa vypytovat na navstevnost ako ja rankujem jednotlive gratis "vizitky" v googli mi pripada naozaj scestne? malicherne? uzkoprse? Ako by ste to nazvali vy?
Já bych to nazval tak, že jste konečně přišel na to, že Vaše tvrzení
Podla mojho nazoru je cas aby sa webmastri zobudili zo sna ze vsetka navstevnost ide googlu a diverzifikovali zdroje navstevnosti.
je nesmysl a žádná návštěvnost z katalogů se nekoná.

Sám teď tvrdíte, že hlavní (asi i jediný) přínos registrace do katalogů je jakási hypotetická možnost zlepšení pozice v Google.
(Proč by Google měl dávat důraz na odkaz z webu, na který nikdo nechodí a který vypadá jako linkfarma, zůstává záhadou.)

Ty chces dat link tam "kde predas", ja chcem dat link tam, kde je sanca ze moj "penazny" web vystupa v googli
Ano, to je docela přesné.
Kdybych byl „SEO optimalizátor“, narval bych web do milionu katalogů a jásal nad tím jaká existuje šance, že web vystoupá v Google. A kdybych dokonce našel i nějaký vyhledávací dotaz, na který se pozice v Google opravdu zlepšila, měl bych z toho druhé Vánoce.
A toto už je naprostá pecka: Ani jsem nemusel optimalizovat SEO a diverzifikovat zdroje návštěvnosti a hlídat si pejčrank a beklinky a můj web je první v Googlu na dotaz „skutečně dobrý programátor“!

Pak je druhý pohled: K čemu to všechno je? K čemu je milion zpětných odkazů, přes které nikdo nechodí? Kolik lidí Googlem hledá „skutečně dobrý programátor“? A když už to hledají, zajímá je přitom můj web? K čemu je pozice v Google, když mi z ní nepřijdou relevantní návštěvníci?

Ještě stručněji, když budu mít třeba nějaký obchod, k čemu je celé SEO, když mi nepřivede jediného zákazníka, který by si něco koupil?

spamovacie roboty? Trochu by som vazil slova.
Nevidím k tomu důvod.
Na slovenskeweby.eu nabízíte:
• LAJKOVAČKA - automatizovaný program na „lajky“ ve službě Addmefast, který porušuje jejich pravidla užívání a tomu kdo ho použije může být zrušen účet.
• „Hromadný email“ - program na rozesílání spamu. A hned za tím:
• „Databáza emailov, telefónnych čísel“ - snad bez komentáře, u nás je použití těch dvou programů současně nezákonné.
• Druhý program na rozesílání spamu.
• SlovFejs, jednotlivé funkce porušují podmínky používání Facebooku a mohou vést k zablokování účtu

Takže asi tak.

lionel messi:
Svojimi príspevkami si dokázal jedine to, že SEO nerozumieš
Já to po bližším prozkoumání jeho „katalogů“ začínám chápat, tam registrace do toho katalogu je spíš podružná věc, to za co se platí jsou ty spamovací nástroje.
« 1 2 »

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Odkud se sem odkazuje


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0