Autor Zpráva
larakyn
Profil
Ahoj,
měl bych takovou větší otázku. Jsem v SEO začátečník a hlavičku atd.. bych měl mít v pohodě, ale nevim, kde vzít všechny katalogy, do kterých se zaregistrovat, co napsat do sitemap a robots.txt. Byl by tu někdo tak ochotný a napsal by mi něco do začátku? Děkuji
LudekBrno
Profil
larakyn:
Nestačilo by pročíst si tuto sekci diskuzního fóra od počátku až sem? Najdeš tady odpovědi na všechny současné i většinu budoucích otázek k SEO ;-) To jsem udělal i já jako naprostý laik před asi čtyřmi lety a v podstatě jsem se od té doby nemusel na nic ptát. A mimochodem, SEO se nenaučíš z jedné odpovědi v diskuzi, k tomu je potřeba samostudium.
Martin Kolčaba
Profil
Katalogy jsou většinou k ničemu, do sitemap dát sitemap (+ ještě odkaz 1 a 2), do robots.txt, pokud nechcete vyhledávačům určit nějaká speciální pravidla, nemusíte dávat nic. Studujte a učte se, jak píše LudekBrno.

Dobrým výchozím bodem ke studiu jsou tyhle odkazy:
- Optimalizace pro vyhledávače – příručka pro začátečníky od Google
- Vytěžte ze svého obsahu co nejvíce – příručka pro provozovatele webových stránek od Google
- web Vyhledavace.info Marka Prokopa
- SEO školení Marka Prokopa, H1.cz nebo Dobrého webu

V diskuzi bohužel lepší odpověď na takto obecně položený dotaz asi nedostanete. Snažte se zjistit si co nejvíc informací sám, a teprve poté se ptejte na dílčí nejasnosti.
toby
Profil *