Autor Zpráva
pavlicek
Profil
Zdravím!

na příkladu bych rád vysvětlil můj dotaz,

mám klíčové slovo kontrola vodovodů které má hledanost napřáklad 120 x měsic
a klíčové slovo oprava vodovodů které má hledanost 50 x měsíc

je vhodnější cílit a mít v titulku pouze kontrola vodovodů nebo kontrola a oprava vodovodů?

Jde mi o to, zdali vyhledávače v takovém případě zohlední jak první tak druhé klíčové slovo zvlášť, což by tedy mělo význam tyto slova spojit.
Nebo zdali na jednotlivé klíčové slovo ve vyhledávači spadnu a vyhledávač mě bude upřednostňovat pouze v případě, že člověk bude hledat celé toto spojení (kontrola a oprava vodovodů).

Děkuji za odpověď
Marschmallow
Profil
pavlicek:
Nebál bych se použít Kontrola a oprava vodovodů. Taky zkus použít meta description a meta keywords.
Fisir
Profil
Reaguji na Marschmallowa:
meta keywords
Jo, ty jsou v dnešní době ohromně užitečné.
pavlicek
Profil
Meta Description, to určitě ano a meta keywords sice jak říká Fisir nic moc nepřináší, ale určitě na škodu nejsou.

Díky za odpovědi.

Mně jde spíš o princip použití klíčových slov v tomto směru.. všude je o klíčových slovech mraky článků, ale s řešením tohoto problému jsem se nesetkal, tak mě napadlo, jak to řeší ostatní.
Marschmallow
Profil
Fisir:
„meta keywords“
Jo, ty jsou v dnešní době ohromně užitečné.
Někde jsem tady někomu radil, ať to nepoužívá a někdo mi napsal, že to váhu má, najdu to.
EDIT: Tady mi to napsal jenikkozak - pardon, spletl jsem si to s description...
Davex
Profil
pavlicek:
Viděl bych to tak, že činnosti při kontrole a opravě budou různé, takže by každé slovní spojení mohlo mít samostatnou vstupní stránku. Nevím, jaká je cílová skupina a jaké jsou zvyky v cílené oblasti, ale my máme v domácnosti jen jeden vodovod, takže by většina mohla hledat jen opravu vodovodu.

Marschmallow:
meta keywords
Jsou užitečná leda tak při analýze konkurence, abys věděl, na která klíčová slova se snaží stránku optimalizovat nebo která považují za nejdůležitější.
Bubák
Profil
Každá stránka by měla mít unikátní titulek. Takže třebas takto:
Firmy XYZ | Kontrola a oprava vodovodů úvodní stránka firmy XYZ
Firmy XYZ | Kontroly vodovodů stránka o kontrolách vodovodů
Firmy XYZ | Opravy vodovodů stránka o opravách vodovodů
Marschmallow
Profil
Bubák:
Firmy XYZ | Kontrola a oprava vodovodů
Já bych to prohodil, když mám otevřených více karet a (třeba) porovnávám, tak mám všude název firmy a musím překlikávat. Takže spíš takhle:
Kontrola a oprava vodovodů | Firma XYZ
Davex
Profil
Marschmallow:
Původně jsem to nechtěl rozebírat do takových detailů, ale na titulní stránce bych volil jméno firmy na prvním místě a na ostatních stránkách na konci titulku. Když si vypůjčím Bubákův rozpis, tak nějak takto:

Firma XYZ - kontroly a opravy vodovodů úvodní stránka firmy XYZ
Kontrola vodovodu | Firma XYZ stránka o kontrolách vodovodů
Oprava vodovodu | Firma XYZ stránka o opravách vodovodů

Tím se samozřejmě neřeší, že by firma možná zvládla i kontrolu a opravu nebo dokonce výměnu či rekonstrukci stoupaček. Další varianty by bylo vhodné také podchytit.
Marschmallow
Profil
Davex:
Takto jsem to myslel.
Martin Kolčaba
Profil
kontrola a oprava vodovodů, protože díky tomu zasáhnete oba dotazy. Na tohle téma doporučuji přečíst článek Kolik klíčových slov se vejde na jednu stránku

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0