Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
pavlicek Profil |
#1 · Zasláno: 28. 8. 2014, 19:18:19
Zdravím!
na příkladu bych rád vysvětlil můj dotaz, mám klíčové slovo kontrola vodovodů které má hledanost napřáklad 120 x měsic a klíčové slovo oprava vodovodů které má hledanost 50 x měsíc je vhodnější cílit a mít v titulku pouze kontrola vodovodů nebo kontrola a oprava vodovodů? Jde mi o to, zdali vyhledávače v takovém případě zohlední jak první tak druhé klíčové slovo zvlášť, což by tedy mělo význam tyto slova spojit. Nebo zdali na jednotlivé klíčové slovo ve vyhledávači spadnu a vyhledávač mě bude upřednostňovat pouze v případě, že člověk bude hledat celé toto spojení (kontrola a oprava vodovodů). Děkuji za odpověď |
||
Marschmallow Profil |
#2 · Zasláno: 28. 8. 2014, 19:22:05
pavlicek:
Nebál bych se použít Kontrola a oprava vodovodů. Taky zkus použít meta description a meta keywords. |
||
Fisir Profil |
#3 · Zasláno: 28. 8. 2014, 19:22:36
Reaguji na Marschmallowa:
„meta keywords“ Jo, ty jsou v dnešní době ohromně užitečné. |
||
pavlicek Profil |
#4 · Zasláno: 28. 8. 2014, 19:39:22
Meta Description, to určitě ano a meta keywords sice jak říká Fisir nic moc nepřináší, ale určitě na škodu nejsou.
Díky za odpovědi. Mně jde spíš o princip použití klíčových slov v tomto směru.. všude je o klíčových slovech mraky článků, ale s řešením tohoto problému jsem se nesetkal, tak mě napadlo, jak to řeší ostatní. |
||
Marschmallow Profil |
Fisir:
> „meta keywords“ > Jo, ty jsou v dnešní době ohromně užitečné. Někde jsem tady někomu radil, ať to nepoužívá a někdo mi napsal, že to váhu má, najdu to. EDIT: Tady mi to napsal jenikkozak - pardon, spletl jsem si to s description... |
||
Davex Profil |
pavlicek:
Viděl bych to tak, že činnosti při kontrole a opravě budou různé, takže by každé slovní spojení mohlo mít samostatnou vstupní stránku. Nevím, jaká je cílová skupina a jaké jsou zvyky v cílené oblasti, ale my máme v domácnosti jen jeden vodovod, takže by většina mohla hledat jen opravu vodovodu. Marschmallow: „meta keywords“ Jsou užitečná leda tak při analýze konkurence, abys věděl, na která klíčová slova se snaží stránku optimalizovat nebo která považují za nejdůležitější. |
||
Bubák Profil |
#7 · Zasláno: 28. 8. 2014, 19:51:47
Každá stránka by měla mít unikátní titulek. Takže třebas takto:
Firmy XYZ | Kontrola a oprava vodovodů úvodní stránka firmy XYZ Firmy XYZ | Kontroly vodovodů stránka o kontrolách vodovodů Firmy XYZ | Opravy vodovodů stránka o opravách vodovodů |
||
Marschmallow Profil |
Bubák:
„Firmy XYZ | Kontrola a oprava vodovodů“ Já bych to prohodil, když mám otevřených více karet a (třeba) porovnávám, tak mám všude název firmy a musím překlikávat. Takže spíš takhle: Kontrola a oprava vodovodů | Firma XYZ |
||
Davex Profil |
Marschmallow:
Původně jsem to nechtěl rozebírat do takových detailů, ale na titulní stránce bych volil jméno firmy na prvním místě a na ostatních stránkách na konci titulku. Když si vypůjčím Bubákův rozpis, tak nějak takto: Firma XYZ - kontroly a opravy vodovodů úvodní stránka firmy XYZ Kontrola vodovodu | Firma XYZ stránka o kontrolách vodovodů Oprava vodovodu | Firma XYZ stránka o opravách vodovodů Tím se samozřejmě neřeší, že by firma možná zvládla i kontrolu a opravu nebo dokonce výměnu či rekonstrukci stoupaček. Další varianty by bylo vhodné také podchytit. |
||
Marschmallow Profil |
#10 · Zasláno: 28. 8. 2014, 21:04:20
Davex:
Takto jsem to myslel. |
||
Martin Kolčaba Profil |
#11 · Zasláno: 29. 8. 2014, 10:26:13
kontrola a oprava vodovodů, protože díky tomu zasáhnete oba dotazy. Na tohle téma doporučuji přečíst článek Kolik klíčových slov se vejde na jednu stránku
|
||
Časová prodleva: 10 let
|
0