Autor Zpráva
jannek
Profil
Ahoj,

chtěl jsem se zeptat na jednu věc - mám web, na hlavní doméně běží určitý obsah a na subdoménách běží jiný obsah, pro ilustraci:

* www.example.com - hlavní obsah
* blog.example.com - subdoména

Co je správnější - měřit obě domény pomocí stejného kódu a pro konkrétní odlišení obou domén vytvořit profily, nebo každý ten web měřit samostatným kódem a tedy pro každý vytvořit samostatný účet? Jaké je best practise ohledně kódů, profilů, účtů?

Díky za odpovědi a prosím o shovívavost, v Analytics pořád dost tápu.
jannek
Profil
Nikdo nic?

Hodně jsem o tom poslední dny přemýšlel a došel jsem k tomu, že měřit jedním kódem hlavní doménu i nesouvisející (skoro) weby na subdoménách je asi blbost. Hlavně ve chvíli až budeme potřebovat web ze subdomény převést pod vlastní doménu 2. řádu, máme celkem problém, protože budeme muset použít zcela nový kód a příjdeme tak o celou historii měření. Nebo se v něčem pletu?

Takže co web (klidně i na subdoméně) - to měřící kód. Pak bychom nemuseli mít teoreticky problém, až budeme třeba jednou potřebovat přesunout web ze subdomény na vlastní doménu - prostě jen v GA změníme v nastavení adresu webu a jedeme dál. Mám pravdu?
Davex
Profil
Přijde mi rozumné mít nesouvisející weby v různých účtech a části webů, které spolu souvisí (např. subdomény), mít pod účtem rozdělené do samostatných služeb (jak to přeložil Google).

Když se třeba někdo stará o weby různých firem, tak je pro každou firmu samostatný účet a v každém účtu jsou jednotlivě všechny weby jako oddělené služby s různým tracking ID. U subdomén to může být složitější a asi záleží na tom, zda se mají sledovat odděleně nebo dohromady.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: