Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
SCHW Profil |
#1 · Zasláno: 31. 8. 2014, 14:26:16
Hezký den, omlouvám se předem za asi hodně laické dotazy, ale otevíráme nový eshop a snažíme se sami poprat s nastavením KW, SEO etc. I když je to ta "těžší" cesta (ale do budoucna se využití profesionála nevyhybáme), tak se prostě chceme alespoň na začátku sami co nejvíce naučit a pochopit souvislosti i za cenu třeba horšího rozjezdu - ale podle nás lepší než nevědět vůbec nic a jen pasivně odkývat práci prvního "SEO-specialisty", na kterého narazíme. Rád bych se vás tady ale zeptal na pád věcí :
1.) Klíčová slova se oddělují čárkou, jasné. Někde jsem četl, že se jedná o slova, jinde zase že i řetězce. Může v nich být tedy (fiktivní příklad) "rybářský, prut" a i "rybářský prut"? A co je lepší? Když někdo zadá "rybářský" a pak doplní "prut", v obou případech to stejně pokrývají, ne? Nebo má pak spojený řetězec větší váhu než když jsou ta slova v KW každé samostatně? A naopak, když budu mít jen slovo, "prut", pak když někdo zadá do vyhledávače rovnou kombo -rybářský prut- počítá se mi nějaké % alespoň za jedno slovo? 2.) Pokud vyplním některá KW u Kategorie produktu a pak stejná i u Produktu v této Kategorii, zvyšuji sílu toho KW nebo mi v tomto případě vyhledávač vezme jen "silnější" KW (Kategorie) a já jsem u Produktu jen zbytečně vyplýtval tu samou kombinaci místo nějaké jiné, ještě nepoužíté? Fiktivní příklad : KW u Kategorie dám "rybářský prut". U Produktu této kategorie kromě jiných dám také "rybářský prut". Zvýšil jsem tím o nějaké pidi-promile sílu odkázání na mé stránky při použití těchto slov ve vyhledávači nebo naopak jen plýtvám u Produktu kombinací KW, která už je stejně pokrytá díky stejnému KW u Kategorie a efekt nijak nezvýším? Moc se omlouvám za kostrbatá vyjádření. Martin |
||
Davex Profil |
#2 · Zasláno: 31. 8. 2014, 14:59:11
SCHW:
„Nebo má pak spojený řetězec větší váhu než když jsou ta slova v KW každé samostatně? “ Pokud máš na mysli klíčová slova v <meta name="keywords"> , tak nemají žádnou váhu. Vyhledávače je ignorují, takže jejich vyplňování je ztráta času.
|
||
SCHW Profil |
#3 · Zasláno: 31. 8. 2014, 15:16:14
Hezký den, děkuji za post. Využili jsme pro testovací začátek již předdefinovaný eshop, kde neprogramujeme celé stránky z nuly, ale pouze se vyplňují a definují. U Kategorií i Produktů jsou nastavné sekce pro vyhledávače ve formě Tittle/Description/Keywords, které chci právě vyplnit - vyplněním asi nic nezkazím, spíš naopak. A tak řeším, zda je lepší KW napsat jednotlivě jako "rybářský, prut" nebo v řetězci "rybářský prut" a také zda když bude "rybářský prut" jako KW u Kategorie a stejně tak jako KW u všech Produktů této Kategorie, zda tím alespoň maličko posiluji toto spojení ve vyhledávačích nebo naopak u těch Produktů by mělo být něco úplně jiného (nedublovat s KW u Kategorie)?
Martin |
||
MartinP Profil * |
#4 · Zasláno: 31. 8. 2014, 15:32:24
Jak již bylo řečeno v [#2], KW nevyplňuj, je to ztráta času. Description a Title jsou naopak velmi důležité (hlavně Title).
|
||
SCHW Profil |
#5 · Zasláno: 31. 8. 2014, 15:50:45
Děkuji moc - těmi KW si lámu hlavu nonstop několik dní, teď se alespoň můžu bez obav více soustředit i na jiné - asi důležitější a fungující - věci.
Martin |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0