Autor Zpráva
DingDong
Profil
Dobrý den,

lámu si hlavu nad otázkou zda do title zahrnout názvy produktů nových málo známých značek. Jedná se o značky nekomerčních krmiv pro psy, které nejsou téměř vyhledávané a proto řeším otázku zda je do title zahrnout nebo spíše cílit na obecná klíčová slova + výhody. Pokud bych vypustil název značky a produktu těchto nových produktů ušetřil bych cca 15 - 20 znaků.

Díky
janbarasek
Profil
DingDong:
To je těžké.

Když použiješ méně používané slova, tak budeš výborně dohledatelný na přesnější a odbornější dotaz, kde není moc konkurence. Všeobecně platí, že je dobré do titulku vždy specifikovat, o čem stránka je - aby uživatel předem věděl, co tam očekávat a co tam naopak není. Pokud se jedná o stránku produktu, tak bych jako zákazník očekával co nejvýstižnější a nejpřesnější titulek, abych rovnou z vyhledávače viděl, zda má cenu kliknout, nebo nikoli. Další magie pak je, jak toto všechno narvat pod 140 znaků, které považuji za pomyslnou maximální hranici délky.

Pokud plánuješ dělat web pro masivní nárůst návštěvnosti, tak klidně můžeš cílit i na více obecné dotazy, ale pak bude spíše problém se řazením ve vyhledávačích, protože na mnoho exkluzivních slov jsou pozice dost drahé a těžce vybojované.
Marek Prokop
Profil
Otázka nedává smysl, neboť se titulek vztahuje k obsahu stránky a o tom nic nepíšete. V titulku prostě stručně popište, co se na stránce skutečně nachází.
Cody
Profil
janbarasek:
Další magie pak je, jak toto všechno narvat pod 140 znaků, které považuji za pomyslnou maximální hranici délky.

Titulek se zobrazuje cca do délky 55 znaků.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0