Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
a903user Profil |
Ahoj, mám web, kde v souboru www.mojedomena.com/index.php dle preferovaného jazyku uživatele v prohlížeči pomocí 301 redirektu směruji české uživatele na www.mojedomena.com/cs/ a všechny ostatní na www.mojedomena.com/en/. Funkčně je to v pořádku. Trochu mi vadí, že Google indexuje www.mojedomena.com/cs/ s český obsahem titulní stránky (správně) a www.mojedomena.com/ s anglickým obsahem titulní stránky. Chtěl bych docílit toto, že anglickou verzi titulní stránky bude také indexovat jako www.mojedomena.com/en/ s tím /en/ na konci.
Plus ještě www.mojedomena.com/en/index.html ořezávám na www.mojedomena.com/en/ (to samé v češtině). Tušíte někdo? Díky |
||
Davex Profil |
#2 · Zasláno: 3. 9. 2014, 21:41:22
Chtělo by to uvést příklad na konkrétní doméně. U neznámého webu může být příčin milion. Crawler třeba vidí na kořeni webu nějaký obsah a není přesměrovaný.
|
||
petrxxx Profil |
#3 · Zasláno: 3. 9. 2014, 21:58:44
Tohle je cesta do pekel, pořiďte si samostatné domény pro jednotlivé jazykové verze.
|
||
Davex Profil |
petrxxx:
„Tohle je cesta do pekel“ Vždyť na doméně .com to ničemu nemůže vadit. Hodně zahraničních firem jako Microsoft, HP a Dell, má na webu jazykové verze v podadresářích. Vlastně to tady nechci víc rozvádět, už se o tom diskutovalo vedle Friendly URL. |
||
Kajman Profil |
#5 · Zasláno: 4. 9. 2014, 11:12:12
a903user:
Jak dlouho tam to přesměrování běží? |
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
petrxxx Profil |
#6 · Zasláno: 7. 9. 2014, 18:14:59
Davex:
„Vždyť na doméně .com to ničemu nemůže vadit. Hodně zahraničních firem jako Microsoft, HP a Dell, má na webu jazykové verze v podadresářích.“ Tam ale není kritériem SEO ani uživatelská přívětivost, ale byrokracie v nadnárodní firmě, která chce mít všechny jazykové verze pohromadě na 1 webu. URL na stránkách Microsoft.com, HP.com, DELL.com určitě není vhodné brát za vzor: http://www.microsoft.com/cs-cz/nokia.aspx http://www1.euro.dell.com/cz/cs/domacnosti/peripherals/printer-dell-5130cdn/pd.aspx?refid=printer-dell-5130cdn&cs=RC1077928&s=pad http://www8.hp.com/cz/cs/products/printers/product-detail.html?oid=5097636 |
||
Cody Profil |
#7 · Zasláno: 7. 9. 2014, 18:21:03
Z pohledu SEO rozhodně není žádnou chybou mít jazykové mutace v samostatných adresářích. Chybu vnímám to přesměrování podle jazyka prohlížeče, protože to neříká o jazyku uživatele vůbec nic. Doporučuju pomoct vyhledávačům parametrem hreflang.
|
||
Marek Prokop Profil |
#8 · Zasláno: 8. 9. 2014, 16:47:29
[#7] Cody HTTP Accept Language neříká o jazyku uživatele vůbec nic? Znáš, Pavle, nějaké zdroje, které by to dokládaly?
IMHO v té původní otázce není žádný problém, který by bylo potřeba řešit. Google prostě zobrazuje ve výsledcích adresu, která se mu víc líbí. Dělá to tak odjakživa a zřejmě to bude dělat i nadále. Majiteli webu to přeci může být fuk, žádné potíže mu to nepůsobí. |
||
Jan Tvrdík Profil |
#9 · Zasláno: 8. 9. 2014, 17:01:30
a903user:
Vyhledávačům vůbec nerozumím, ale z čistě technologického pohledu bys měl posílat hlavičku Vary: Accept-Language .
|
||
Časová prodleva: 14 dní
|
|||
Cody Profil |
#10 · Zasláno: 23. 9. 2014, 00:04:20
[#8] Marek Prokop To jsem myslím nepsal. Jsem pouze přesvědčen o tom, že přesměrovávat na jazykové mutace podle jazyka nastaveném v prohlížeči je nerozumné.
|
||
Časová prodleva: 10 let
|
0