Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
eapen Profil |
Dobrý den,
mohl by mi prosím někdo poradit ohledně SEO optimalizace? Mám 2 otázky: 1) Chci e-shop optimalizovat na první pozice při zadání klíčového slova "led grow". Titulek e-shopu mám LED GROW + další text, v H1 mám frázi LED Grow + další text, v Popisku je také toto slovo zahrhnuto a dále toto slovo umísťuji v textech se zpětným odkazem na můj web. Nedělám to však abnormálně, aby nedošlo k přespamování tímto klíčovým slovem. Problém je v tom, že všechny produkty se jmenují LED GROW a liší se pouze ve výkonu (např. LED GROW 150W, LED GROW 300W) a to asi není z hlediska SEO v pořádku. Popisky ke každému produktu jsou rozdílné, nejedná se tedy o duplicitu, ale co ty názvy (title) LED GROW? Neublíží mi to z hlediska SEO z důvodu duplicity a přemíry klíčového slova? Nechci se zbavovat názvů produktů LED GROW, jelikož porovnávače jako Heureka, Zboží.cz to vyhledají právě díky názvu tohoto titulku. Napadla mě také varianta, že bych pomocí robots.txt vyřadil z indexace všechny produkty LED GROW a ponechal pouze 1 produkt. Nebude tedy duplicitní. 2) Je z hlediska SEO špatně to, že charakteristika produktů na e-shopu začíná u všech Obsah balení: XXX YYY. U mnoho produktů je obsah balení stejný. Je tedy lepší ke každému produktu tento popis udělat jedinečný? Ptám se, jelikož celá změna by zabrala opravdu hodně hodin, tak zda se to vyplatí, nebo zda duplicita u 1 odstavce není problém. Děkuji za pomoc a jakoukoliv radu. |
||
Marschmallow Profil |
#2 · Zasláno: 4. 10. 2014, 14:09:36
eapen:
1.) Je to stejné, jako kdybys měl na každé stránce v patičce kontakt a copyright. Samozřejmě, že jej vyhledávače indexují. Nevadí to. 2.) Spíš psát větami a níže to shrnout do (jakýchsi) odrážek. |
||
eapen Profil |
#3 · Zasláno: 6. 10. 2014, 12:10:10
Dobrý den,
moc vám děkuji za radu. Můžete mi prosím upřesnit, jak jste to myslel s těmi větami a shrnout do odrážek? Když budu mít u každého produktu Obsah balení: - LED svítidlo - Napájecí kabel - Sada šroubků k instalaci - Návod k použití Jedná se o chybu pro vyhledávače? |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0