Autor Zpráva
klukfree
Profil
Dobrý den,
provozujeme eshop s cukrářským zdobením a potřebami , ale jsme na vyhledávačích těžko dohledatelní, sám jsem jej zkoušel na klíčové slova dle našich kategorií např. cukrářské potřeby , či jiné a jsme hluboko dole. Čímž je pramalá šance , že nám budou přicházet noví zákazníci .
Rád bych se zeptal v čem je zásadní problém, že jsme ve vyhledávačích téměř neviditelní ? Budu rád za každou radu, vylepšení pozice směrem výše se mi stále nedaří.

Předem děkuji za všechny odpovědi.
Přikládám adresu eshopu : www.fagos.cz
jefitto44
Profil
SEO je zložitá problematika... existuje spústa podobných firiem ako tá vaša a každý chce byť samozrejme prvý. Také ľahké to ale nie je. Je to problém viacerých faktorov - onpage a offpage. Odporúčam viac si naštudovať k tejto problematike a zabudnúť na chujoviny typu seo-servis.cz

Treba voliť správne kľúčové slová, doplniť description, sitemapa je dôležitá atď atď... máte toto všetko na úrovni?
Roman Plencner
Profil
klukfree:

"že jsme ve vyhledávačích téměř neviditelní ? Budu rád za každou radu"

Dobrý deň,

základy optimalizácie pre vyhľadávače nájdete tu:

http://napoveda.seznam.cz/cz/fulltext-hledani-v-internetu/optimalizace-webu/

https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=cs

SEO

Ako na analýzu kľúčových slov:

http://vyhledavace.info/clanky/246/klasifikacni-analyza-klicovych-slov

Kurzy a školenia (SEO, copywriting, internetový marketing):

http://www.prokopsw.cz/cs/kurzy

Prvým krokom je definovanie cieľovej skupiny a následne odborná analýza kľúčových slov (to je základ úspechu), podľa výsledkov analýzy bude potrebné skontrolovať (a upraviť) štruktúru e-shopu a textový obsah e-shopu. Od majstrov cukrárov by som očakával trocha odbornejšie, zajímavejšie a obsiahlejšie produktové popisy.

Napríklad produkt http://www.fagos.cz/katalog/marcipan/marzipan-13-100g má v popise len dve fádne vety (Pravý holandský marcipán určený pro modelování nebo dekoraci cukrářských výrobků v poměru 1:3. Vyroben z mandlové hmoty a cukru.) ktoré používajú desiatky alebo stovky ďalších e-shopov a webstránok vrátane dominantnej Heureky. Plus pár technických info.

Priamo na vyššie uvedenej produktovej stránke som klikol na odkaz "Cukrářské hmoty" hneď nad názvom produktu, ale dostal som sa na chybovú stránku (Požadovaná stránka nebyla nalezena.). O riadok vyššie na tej istej stránke máte odkaz "Marcipán", ktorý takisto nevedie nikam. To sú úplne fatálne chyby, aké by sa na e-shope nikdy nemali vyskytovať.

Podivné je aj title tejto produktovej stránky (Marzipán 1:3 - 100g | Cukrářské zdobení Richard F.), skutočne hľadá niekto slovo Marzipán? (priezvisko som skrátil) V title za lomítkom by som asi radšej uviedol namiesto tých 4 slov stručne a jasne doménu (Fagos.cz), alebo cenné kľúčové slovo (krátku frázu) z výsledkov analýzy kľúčových slov.

Ak si pozriem stránku kategórie http://www.fagos.cz/katalog/cukrarske-hmoty/marcipan, vidím tam mix produktov s duplicitnými produktovými popismi odlišujúcich sa od seba farbou (z každej farby 4 produkty) a hmotnosťou (v každej farbe 4 hmotnosti balenia). To je úplne nesprávne, marcipány treba rozdeliť podľa farieb do podkategórií, v každej podkategórii by stačil jeden produkt = marcipán danej farby s možnosťou zvoliť si hmotnosť (1 kg, 500 g, 250 g, 100 g) a počet kusov. Samozrejme každý produkt musí mať svoj vlastný, v rámci internetu unikátny produktový popis.

Podobne sú na tom asi aj ďalšie stránky e-shopu.

"v čem je zásadní problém?"

= Váš e-shop nemá nič, čím by zaujal vyhľadávače a získal návštevnosť. Zlá štruktúra kategórií a produktov, duplicitné, krátke a nezaujímavé texty, nefunkčné odkazy. Nenašiel som na stránkach e-shopu žiadne jedinečné články o cukrárstve a marcipáne, žiadne návody ani recepty, žiadny magazín alebo blog ktorý by lákal návštevníkov zaujímavými článkami znova a znova a získaval by ich na odber e-mailových noviniek. Odkazový profil som neskúmal do hĺbky, ale videl som tam nejaké porovnávače tovarov, katalógy a seomaty, teda žiadna sláva...

PS: analýzu kľúčových slov si nechajte spraviť u niekoho, kto tomu skutočne rozumie, aby Ste nevybudovali novú štruktúru a nový obsah na základe nezmyslov od nejakého "experta". Prípadne si ju spravte krok za krokom sami, podľa vyššie uvedeného článku.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0