Autor Zpráva
Mája
Profil
Nikdy jsem odkaz nekupovala, ale vyhlídla jsem si pěkné weby, kde bych chtěla odkaz a netuším, kolik jim nabídnout. Vím, že bez konkrétního příkladu je to těžké, případně někomu kdo tomu rozumí pošlu odkazy.
V jaké relaci se ceny pohybují?
Díky


Jen upřesňují, když má web 7000 návštěv a odkaz by byl v sidebaru, kdy už je cena moc.
Str4wberry
Profil
Je otázka, co tím odkazem sledujete. Jestli (1) posílení svého webu ve vyhledávačích, (2) získání návštěvnosti, (3) posílení značky nebo nějaké kombinace.

Ad 1) Zde jde spíš o různé ranky, historii a počty odkazů z/na daný web. A je značně obtížné odhadovat a vyhodnocovat přínos.

Ad 2) U návštěvnosti už je to snazší. Můžete si spočítat průměrný přínos z návštěvníka, který přijde na váš web. Na cílovém webu se potom pokusit odhadnout, kolik procent návštěvníků klikne na váš odkaz. Případně se na míru prokliku zeptat provozovatele, pokud už na stránce nějaké takové odkazy má a měří je. Pokud nejsou relevantní čísla k disposici, je ideální se domluvit na zkušební době (třeba 1 měsíc), po které už budete mít nějaká data pro vyhodnocení.

Ad 3) Měřit dopad posílení značky je potom vůbec nejtěžší.


Jen upřesňují, když má web 7000 návštěv a odkaz by byl v sidebaru, kdy už je cena moc.
Z výše uvedených důvodů se na toto nedá konkrétně odpovědět. Není jasné, jak jsou si oba weby obsahově příbuzné. To hodně ovlivní míru prokliku a pozdější konversní poměr na vašem webu. Záleží, kde ten odkaz v sidebaru bude, kolik dalších odkazů bude okolo a podobně.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0