Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Michal Novák SEOPC Profil |
#1 · Zasláno: 3. 3. 2015, 11:49:11
Zdravím,
můžete někdo poradit. Jak je možné že PopOkno které při otevření/zavření nemění URL stránky ovlivňuje Míru opuštění a Procento odchodů v Google Analytics. Udělali jsem testovací přístup na stránky ze zdroje "Test_pristupu" kde jsme otevřeli stránku. Přes anonymní stránku v Chrome (nový návštěvník) jsme: 1]spustili video 2]zavřeli popFormulář 3]zavřeli stránku Za celou dobu se nezměnila URL adresa! Přesto máme "Míra okamžitého opuštění 0%" měla být 100% (jen pro zdroj Test). Nevíte co to ovlivňuje? Proč? ![]() Procento odchodů je již správně (Procento odchodů 100%) |
||
JanJanuska Profil |
#2 · Zasláno: 5. 3. 2015, 11:07:06
Nie je na Popup naviazaná nejaká GA udalosť? To by mohlo byť príčinou.
|
||
Časová prodleva: 13 dní
|
|||
Michal Novák SEOPC Profil |
#3 · Zasláno: 18. 3. 2015, 13:19:48
Dík JanJanuska, bylo to tím. Dejte si pozor na plugin do Wodpressu - wBounce. Ten automaticky vkládá události do stránky a blbne tím statistiky.
|
||
Časová prodleva: 11 let
|
0