Autor Zpráva
Poool
Profil
Téměř před 2 měsíci jsem spustil svůj web http://www.uctujemeprovas.cz/, zaregistroval do řady katalogů, nicméně dodneška není zaindexovaný seznamem. Docela mi to narušilo plány, poněvadž jsem plánoval, že si na první březnové týdny vytvořím vlastní malou Sklik kampaň (cca 3000 kč), abych trochu zachytil poptávku po zpracování daňových přiznání a evidentně už to nestihnu. Poradí někdo kde může být problém?
Keeehi
Profil
V indexu evidentně jste. Taky třeba na výraz "daně prostějov účetnictví" jste dohledatelný. Sice a na druhé stránce což nenní nijak hezká pozice, ale jste tam.
Sklik kampaň jsem nikdy nepoužíval, nezdá se mi však, že by sklik a indextace měly mít nějaký hlubší vztah. Kampaně z skliku se zobrazejí jako výsledky vyhledávání klíčových slov v části mezi ostatními placenými odkazy. S tím by logicky indexace neměla souviset, protože vy vlastně určujete, co se má komu zobrazit.
Poool
Profil
V indexu se alespoň ta titulní stránka objevila až teď. Což je buď jen náhoda, anebo má toto fórum magickou moc přidávat odkazy do seznam indexu. :)
Keeehi
Profil
Takovou magii nemá. Všechny externí odkazy tu mají nastaveno rel="nofollow".
Martin Kolčaba
Profil
V indexu už jste, tak snad se to zlepší a Seznam zaindexuje i další stránky. Registrace do katalogů v podstatě nemá smysl - pokud jste ve Firmy.cz a Google Places (pokud máte provozovnu), mohlo by to stačit. Seznamu příště můžete pomoci přidáním URL jednotlivých stránek přes formulář na http://search.seznam.cz/pridej-stranku, ale teď, když vás už našel, by měl zaindexovat i další stránky.

Kampaň v Skliku jste ale mohl spustit už dávno, ta s indexací ve fulltextu nijak nesouvisí.
Poool
Profil
Martin Kolčaba:
Kampaň v Skliku jste ale mohl spustit už dávno, ta s indexací ve fulltextu nijak nesouvisí.

Věřím že Sklik a indexace spolu nesouvisí a mohl jsem tedy kampaň již dávno rozjet. Nicméně člověk tak nějak ztratí chuť dávat seznamu peníze, když vidí jaké problémy má s "prostou" indexací jeho stránek. Navíc člověk má srovnání s konkurencí -> Google zaindexuje web do dvou nebo tří dnů, to taky na reputaci seznamu nepřidá.
Přitom já si na druhé straně uvědomuju, jaké má seznam výlučné postavení na českém trhu a věřím, že bych díky němu mohl najít nové klienty. Takže doufám že se ty porodní problémy nového webu dají dopořádku.
Chamurappi
Profil
Reaguji na Pooola:
Nicméně člověk tak nějak ztratí chuť dávat seznamu peníze, když vidí jaké problémy má s "prostou" indexací jeho stránek.
Vnímáš-li toto jako jediné negativum Skliku, tak se nabízí otázka, zda Seznam vůbec pocítí, že ho trestáš za špatnou indexaci tím, že si poškodíš podnikání :-)


Reaguji na Keeehiho:
Takovou magii nemá.
Je možné, že sem chodí i nějaký zaměstnanec Seznamu. Ale musel by být v tomto případě hodně rychlý, já si zkusil vyseznamovat site:uctujemeprovas.cz pár minut poté, co Poool dotaz založil, a už jsem ho našel.
Poool
Profil
Chamurappi:
Vnímáš-li toto jako jediné negativum Skliku, tak se nabízí otázka, zda Seznam vůbec pocítí, že ho trestáš za špatnou indexaci tím, že si poškodíš podnikání :-)

To máš pravdu. Rozhodovat se musí s chladnou hlavou a nadhledem. A navíc, na Seznam se člověk nemůže dlouho zlobit :)

Co se týče propagace formou Skliku, tak i já tam vnímám negativa. Třeba, že reklamní efekt je dočasný a po zastavení přísunu peněž vyhasne. Naproti tomu peníze vynaložené například na nákup zpětných odkazů mají pozvolnější, ale zato trvalejší efekt.
Na svém webu hodlám jít cestou, že se snažím psát poctivě odborně laděné články. Jednou se to zúročí, ale dokud se stránky nezaindexují tak je efekt nulový a i pak bude nějaký čas trvat, dopsat kvalitní kolekci článků.
Hlavní výhoda Skliku pro mě tedy představuje schůdnou variantu, jak okamžitě oslovit zákazníky, ke kterým bych se já jinak momentálně nedostal.
Kajman
Profil
Poool:
nákup zpětných odkazů

Pozor, vyhledávače dávají větší váhu přirozeně vznikajícím odkazům. Nákup odkazů se nemusí vyplatit.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0