Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Michal Novák SEOPC Profil |
#1 · Zasláno: 27. 3. 2015, 14:13:51
Mohl by jste někdo poradit, jak upravit Google Analytics či jeho skrypt, tak aby:
Bylo patrné, které interní vyhledávací dotazy na webu vrátili prázdnou stránku, respektive jen nějakou hlášku. Např. takto vypadá prázdná stránka po hledání search-engine.htm?q=test-bez-vysledku&qm=2 Předpokládám, že by to šlo řešit pomocí GTM, ale moje znalosti nejsou tak hluboké Díky |
||
Str4wberry Profil |
#2 · Zasláno: 27. 3. 2015, 15:06:33
Nabízí se si v případě 0 výsledků tento stav poznamenat: Měření vyhledávání a akcí v Google Analytics
|
||
Časová prodleva: 2 měsíce
|
|||
Michal Novák SEOPC Profil |
#3 · Zasláno: 26. 5. 2015, 14:03:38
Ideální by bylo zaznamenat počet výsledků přímo u každého zadaného dotazu. V přehledu "Hledané výrazy" nelze zobrazit Událost. Kam doporučujete zaznamenat počet výsledků? Lze použít "Hodnota definovaná uživatelem"?
Nebo doporučujete požít události? |
||
Časová prodleva: 9 let
|
0