Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
robert112211 Profil * |
#1 · Zasláno: 16. 4. 2015, 13:09:46
Dobrý den,
potřeboval bych si v GA udělat filtr, který by „označkoval“ cca 10 webů, ze kterých mi chodí návštěvy na e-shop a přiřadil k nim jeden společný parametr nebo tak něco. Jedná se o "podpůrné" microsites a chtěl bych takhle přehledně mít zobrazeno, jak velký konverzní poměr mají příchody ze všech microsites apod. Jasný, můžů na každý odkaz z microsites přidat utm parametry, ale to se mi upřímně už moc nechce, když těch odkazů na "mateřskej web" je celkem dost. Díky za případnou pomoc a přeju všem pěkný den :-). |
||
Časová prodleva: 7 dní
|
|||
kaarii Profil * |
#2 · Zasláno: 23. 4. 2015, 15:35:19
V podstatě jde udělat pokročilý filtr, kde bude Pole A -> Výpis A Zdroj kampaně: adresa microsites a jako Výstup do -> konstruktoru bude Médium kampaně např. microsites.
Takhle by šlo ke všem microsites přiřadit jako Médium microsites, což jde potom v přehledech (Akvizice -> Zdroj/médium) hezky zobrazit. |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0