Autor Zpráva
robert112211
Profil *
Dobrý den,

potřeboval bych si v GA udělat filtr, který by „označkoval“ cca 10 webů, ze kterých mi chodí návštěvy na e-shop a přiřadil k nim jeden společný parametr nebo tak něco. Jedná se o "podpůrné" microsites a chtěl bych takhle přehledně mít zobrazeno, jak velký konverzní poměr mají příchody ze všech microsites apod.

Jasný, můžů na každý odkaz z microsites přidat utm parametry, ale to se mi upřímně už moc nechce, když těch odkazů na "mateřskej web" je celkem dost.

Díky za případnou pomoc a přeju všem pěkný den :-).
kaarii
Profil *
V podstatě jde udělat pokročilý filtr, kde bude Pole A -> Výpis A Zdroj kampaně: adresa microsites a jako Výstup do -> konstruktoru bude Médium kampaně např. microsites.
Takhle by šlo ke všem microsites přiřadit jako Médium microsites, což jde potom v přehledech (Akvizice -> Zdroj/médium) hezky zobrazit.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0