Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Dusann Profil |
#1 · Zasláno: 28. 4. 2015, 20:51:01
Google používa obrovské množstvo kritérií pre radenie URL v SERP. Zaujíma ma ale aká je priorita/hierarchia/vzťah medzi Page Rank a ostatnými kritériami. Je napríklad možné, že URL s PR 3 bude na vyššej pozíci ako URL s PR 5 vďaka tomu, že prvá URL bude mať väčšiu autoritu vďaka ostatným kritériám ktoré prevažujú nad hodnotou PR ? Funguje to takto ? Alebo sa pri radení berie do úvahy samostatne PR a až za ním ostatné kritéria - teda URL s PR 5 bude VŽDY vyššie ako URL s PR3 nezávisle od ostatných kritérií.
|
||
Keeehi Profil |
Dusann:
Je to jen jeden z mnoha ukazatelů. Nemá žádné extra postavení. |
||
Dusann Profil |
To znamená že odpoveď na moju prvú otázku v príspevku je áno ?
|
||
Keeehi Profil |
#4 · Zasláno: 28. 4. 2015, 21:27:09
Ano
|
||
Jan Kozák Profil |
#5 · Zasláno: 28. 4. 2015, 21:46:35
Dusanne, ty se vážně ptáš, jestli v utajovaném algoritmu má proměnná, jejíž hodnotu nemůžeš zjistit, větší význam než jiné neznámé, u kterých nevíš ani co zastupují, ani jak jsou velké, dokonce ani kolik jich je?
|
||
LudekBrno Profil |
#6 · Zasláno: 29. 4. 2015, 19:11:05
Dusann:
V první řadě si musíš uvědomit, že ty vůbec nemáš šanci skutečné PR zjistit. Google zveřejňuje jen GTPR, což je nějaká odvozenina z PR, ale nikdo netuší, jaký je vztah mezi číslem GTPR, které vidíš a reálným PR. Navíc GTPR se přepočítává jen velmi zřídka, maximálně párkrát do roka, přitom reálné PR se celkem jistě počítá mnohem častěji. Takže dá v podstatě říct, že údaj GTPR ti vlastně nic neřekne. A jinak je běžné, že ve vyhledávání jsou výše weby s nižším GTPR, než ty s vyšším. A hlavně, u Google neexistuje žádná pevná pozice ve vyhledávání, každému uživateli se odkaz může zobrazovat na jiné pozici podle toho, co více odpovídá chování toho uživatele na internetu. |
||
Dusann Profil |
LudekBrno:
Super, dikes za zrozumiteľné a užitočné info. Teraz v tom mám už oveľa jasnejšie ako to funguje :) |
||
Časová prodleva: 10 let
|
0