Autor Zpráva
f-p-1
Profil
Na webu byla dlouhodobě ustálená návštěvnost ze zdroje označované jako direct/none, kolem 10 návštěv za den. Obdobně byla ustálená hladina přístupů z přirozeného vyhledávání Seznamu zhruba kolem 50 návštěv. Na konci ledna 2014 došlo k tomu, že návštěvnost ze Seznamu se propadla a přímá návštěvnost vzrostla. Skoro by se dalo říci, že se obě statistiky prohodily. Pochopím ten pokles u vyhledávání, ale těžko se mi chápe ten prudký nárůst přímé návštěvnosti - nebylo děláno nic, co by jí nějak podpořilo. Podobně se propadla návštěvnost i z přirozeného vyhledávání Google, ale ne tak výrazně jako u Seznamu. Změna proběhla v podstě okamžitě, během několika dnů. Dá se to nějak vysvětlit? Třeba tak, že došlo k nějaké změně metodiky a to, co bylo považováno za přirozené vyhledávání ze Seznamu jím být přestalo a stalo se neidentifikovatelným direct/none? U přirozeného vyhledávání z Googlu mi přijde absurdní, že by GA nepoznaly Google. Obě "prohozené" hladiny návštěvnosti v podstatě dlouhodobě setrvávají.
Martin Weis
Profil
Dobrý den,
s takovým dotazem byl doporučil uvést alespoň konkrétní adresu webu a výčet případných změn kteréžto byly na webu v poslední době prováděny. Jsou na webu nějaké akční slevy či nové produkty případně služby že by si začali návštěvníci ukládat některé stránky či podstránky například do oblíbených? Byl zaznamenán nějaký pokles či zvýšení v SERP? Byly v poslední době zahájeny nějaké PPC kampaně?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0