Autor Zpráva
MichalN
Profil
čau,
chci se zeptat proč některé weby používají aliasy. Jako příklad Invia . Domovská stránka www.invia.cz , potom aliasy : last-minute.invia.cz , first-minute.invia.cz , recenze-hotelu.invia.cz atd. Je to z toho důvodu že se aliasy chovají jako jednotlivé www stránky a tím si i každý alias vytváří svůj rank ze zpětných odkazů a potom si je mezi sebou předávají, nebo je to úplně jinak???

díky za odpověď

Moderátor Chamurappi: Titulek „aliasy“ nevystihoval podstatu dotazu. Příště zkus prosím vymyslet lepší.
Davex
Profil
Když je na každé takové stránce něco jiného, tak to nejsou aliasy. Aliasy by to byly, kdyby byl na subdoménách stejný obsah.
MichalN
Profil
Davex:
ok vycházím z wedosu http://kb.wedos.com/webhosting/samostatne-weby-aliasy.html ...... víš teda jaký to má význam???
Davex
Profil
Myslím, že je tam odpověď na tvou otázku hned v prvním odstavci nebo jsem nepochopil, na co se vlastně ptáš.

Oni mají primitivní webhostingovou službu, kde nemáš oddělený prostor pro každou doménu nebo subdoménu, ale jen aliasy (víc subdomén je nasměrováno na jeden prostor) doplněné přepisovacími pravidly mod_rewrite v souboru .htaccess, které rozhazují domény či subdomény do příslušných podadresářů. Jinde se to dělá jinak a pro každou subdoménu může být určený jiný adresář přímo v nastavení webhostingu.
MichalN
Profil
Davex:
dík za odpověď, mrknu jak to dělají jiné hostingové firmy. Ptal jsem se na to, jaký důvod k tomu mohla mít invia (ale jinak jsem to viděl i na jiných stránkách)
Davex
Profil
MichalN:
Ptal jsem se na to, jaký důvod k tomu mohla mít invia (ale jinak jsem to viděl i na jiných stránkách)
Ptal ses na to, proč má Invia aliasy, ale aliasy to nejsou. Takže se ptáš na to, proč mají různé weby na subdoménách?
MichalN
Profil
Davex:
ano, proč je má na subdoménách
ale
Profil *
Pretože keď niekto zada do google first minute a oni to maju aj v domene tak google ich vyhodi vyššie
anonymníí
Profil *
ale:
Přeceňuješ význam klíčového slov v URL, je minimální.

MichalN
Těch důvodů může být více. Například rozprostření zátěže mezi více serverů, ale i další.
Subdomény jsou z hlediska budování brandu (Invia.cz) lepší, než mít pro každou službu jinou doménu. A v rámci jednoho webu to z nějakého důvodu nechtějí (může to být něco "marginálního" jako snaha oddělit back-end pro jednotlivé editory, textaře, aby každý měl jen ten svůj úsek (hotely, recenze, zájezdy) a současně administrace měla přiměřený počet záložek. Třeba.) Tvořil jsem už dost projektů, kde byla administrace dělena na více částí, právě kvůli přehlednosti a oddělení jednotlivých interních oddělení.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0