Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
xlifer Profil |
Když budu mít e-shop s oblečením na kterém chci mimo prodej zveřejňovat články, zajimaovsti a recenze o oblečení, tak je lepší postavit články (resp. blog) na subdoméně a odkazovat z e-shopu (na hlavní doméně) do sekce články, které budou na subdoméně?
Získám takovým rozdělením nějakou výhodu, nebo je to zbytečné řešit i třeba z pohledu SEO, prolinkování stránek e-shop vs. blog, apod. Děkuji za názory. |
||
Str4wberry Profil |
#2 · Zasláno: 8. 7. 2015, 20:08:14
Asi záleží, jak blízký vztah má mít blog k e-shopu.
1) Blog na adrese example.com/blog je na stejné doméně, tedy vyhledávač může očekávat, že je velmi blízký e-shopu.
2) Blog na adrese blog.example.com už je na doméně jiné. Například existují různé freehostingy, kde na subdoménách mohou být nesouvisející weby a podobně, takže vyhledávač musí trochu dávat pozor, jak co k čemu patří.
Dále se nabízí otázka, co se stane, když někdo odkáže na example.com/blog – odkaz může posílit doménu example.com . V druhém případě se jedná o jinou (sub)doménu.
Tedy těžko říct, jestli se v konkrétním případě hodí bližší nebo vzdálenější vztah blogu a e-shopu. Z umístění blogu na example.com/blog podle mě může lépe těžit hlavní doména, naopak z toho ale zase plyne, že blog na tomto umístění může hlavní doménu i teoreticky více poškodit.
|
||
xlifer Profil |
Str4wberry:
„Tedy těžko říct, jestli se v konkrétním případě hodí bližší nebo vzdálenější vztah blogu a e-shopu. Z umístění blogu na example.com/blog podle mě může lépe těžit hlavní doména, naopak z toho ale zase plyne, že blog na tomto umístění může hlavní doménu i teoreticky více poškodit.“ A jaké poškození máš konkrétně na mysli? Jinak díky za názor. |
||
Str4wberry Profil |
#4 · Zasláno: 9. 7. 2015, 08:02:41
Nějaké SEO praktiky, které mohou vyhledávače penalisovat.
|
||
Časová prodleva: 10 let
|
0