Autor Zpráva
xlifer
Profil
Když budu mít e-shop s oblečením na kterém chci mimo prodej zveřejňovat články, zajimaovsti a recenze o oblečení, tak je lepší postavit články (resp. blog) na subdoméně a odkazovat z e-shopu (na hlavní doméně) do sekce články, které budou na subdoméně?

Získám takovým rozdělením nějakou výhodu, nebo je to zbytečné řešit i třeba z pohledu SEO, prolinkování stránek e-shop vs. blog, apod.

Děkuji za názory.
Str4wberry
Profil
Asi záleží, jak blízký vztah má mít blog k e-shopu.

1) Blog na adrese example.com/blog je na stejné doméně, tedy vyhledávač může očekávat, že je velmi blízký e-shopu.

2) Blog na adrese blog.example.com už je na doméně jiné. Například existují různé freehostingy, kde na subdoménách mohou být nesouvisející weby a podobně, takže vyhledávač musí trochu dávat pozor, jak co k čemu patří.

Dále se nabízí otázka, co se stane, když někdo odkáže na example.com/blog – odkaz může posílit doménu example.com. V druhém případě se jedná o jinou (sub)doménu.


Tedy těžko říct, jestli se v konkrétním případě hodí bližší nebo vzdálenější vztah blogu a e-shopu. Z umístění blogu na example.com/blog podle mě může lépe těžit hlavní doména, naopak z toho ale zase plyne, že blog na tomto umístění může hlavní doménu i teoreticky více poškodit.
xlifer
Profil
Str4wberry:
Tedy těžko říct, jestli se v konkrétním případě hodí bližší nebo vzdálenější vztah blogu a e-shopu. Z umístění blogu na example.com/blog podle mě může lépe těžit hlavní doména, naopak z toho ale zase plyne, že blog na tomto umístění může hlavní doménu i teoreticky více poškodit.
A jaké poškození máš konkrétně na mysli? Jinak díky za názor.
Str4wberry
Profil
Nějaké SEO praktiky, které mohou vyhledávače penalisovat.
Toto vlákno je staré, již dlouho do něj nikdo nepřispíval.

Informace a odkazy zde uváděné už nemusejí být aktuální. Nechcete-li řešit zde uvedenou konkrétní otázku, založte si vlastní vlákno, nepište do tohoto. Vložíte-li sem nyní příspěvek, upoutáte pozornost mnoha lidí a někteří z nich si jen kvůli vám přečtou i všechny předcházející příspěvky. Předpokládáte-li, že váš text skutečně bude hodnotný, stiskněte následující tlačítko:


Běda vám, jestli to bude blábol.

0