Autor Zpráva
JirkaZ0
Profil *
Ahoj, válčím s nastavením analytics. Na stránky posílám návštěvníky přes odkaz s utm kodem, navštěvník udělá akci a dostane se na děkovací stránku kteráje nastavená jako cíl. V analytics ale vidím utm kody jen v chování/obsah webu ale ne v sadě cílů. Jak zjistím z jakého utm udělal zákazník konverzi?
Miloslav Ondilla
Profil
Ahoj, když si dáte Konverze -> Cíle -> Přehled a přepnete zde vlevo na Zdroj / médium. Nebo přímo v Akvizice -> Veškerá návštěvnost -> Zdroj / médium.
Pak záleží, co máte v utm (utm_source?)

M.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: