Autor Zpráva
Honza_3
Profil
Zdravím a děkuji předem za jakoukoliv reakci. Jsem SEO laik (spíše bych měl říct naprostý SEO amatér). Zhruba 3 měsíce provozuji e-shop. Načetl jsem si volně dostupné články (snad jsem se vyvaroval největším SEO chybám, jako např. vkládání klíčových slov všude). Po základních změnách je návštěvnost přes google zhruba 30 lidí denně. Jedna věc mi vrtá hlavou a raději se zeptám, než abych toho později litoval. E-shopové řešení mám pronajaté.

Zpočátku názvy mých kategorií vypadaly zhruba takto: www.mojedomena.cz/preferovany-nazev-kategorie-hnusne-znaky-doplnene-systemem
... URL adresu jsem změnil na: www.mojedomena.cz/preferovany-nazev .... když zadám do google site:www.mojedomena.cz tak většina kategorií má již novou url adresu a ty co ji nemají, tak po kliknutí dojde k přesměrování na novou. Tak snad jsem splnil podmínky na trvalé přesměrování.

Můj dotaz směřuje k tomu, že jsem se něco podobného chystal udělat i u produktů, aby byly url adresy produktů jen v mém preferovaném tvaru a odpadlo doplňování url adres systémem o nejrůznější čísla. Zkusil jsem to udělat u několika produktů, ale pak jsem zkoumal, jaké stránky jsou zaindexovány, tak u všech produktů, u nichž došlo k úpravě URL adresy, se neustále objevovala stará adresa. Ale na rozdíl od kategorií po otevření stránky nedojde k přesměrování na novou. URL adresa má neustále tu hnusnou podobu.... když však najedu na hlavní stránku svého e-shopu a v příslušné kategorii vyhledám produkt, tak již produkt má novou URL adresu. Jako kdyby existovaly dvě stránky se stejným obsahem….za pár dnů došlo k tomu, že je u produktů zaindexovaná ta stará URL adresa a i stránka s novou URL adresou. Není to jako u kategorii, že bych se ze staré dostal na novou. Prostě je to tam dvakrát.

Moje otázky: