Autor Zpráva
Hitman
Profil
Dobrý den,

zkoušel jsem udělat klasifikační analýzu, víceméně na dárky, originální dárky a fotodárky. Nenapadlo mě nic jiného pod čím by lidé naše produtky mohli hledat (vyjma konkrétních názvů placatka s fotkou atd.). Nicméně z toho mi vypadli dimenze (klasifikační hodnoty) "pro koho" (přítele, maminku), "příležitost" (k narozeninám, k promoci, k vánocům, ke svatbě) a "ostatní" (vtipné, netradiční, originální).

Takže abych řekl pravdu, moc mi to nepomohlo, aktuálně mám na eshopu kategorie podle toho jak mi to přišlo nejlepší. Co si o tom myslíte vy, jak řešit kategorie na takovém eshopu?

Jedná se o darmax.cz

// problém je v tom že lidé (až na některé produkty) nedokáží produkt pojmenovat, respektive ani o jeho existenci neví - třeba dárkové prkénko s vlastní fotografií, takže musím cílit obecně na foto dárky, tam to vyhledávání ale není tak silné, takže ještě obecněji na (originální) dárky...

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: