Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
robbie Profil |
#1 · Zasláno: 1. 9. 2016, 11:36:35
Asi hloupá otázka, ale nastíníte někdo, na jaká slova např. optimalizujete HOME stránku? Nejde mě o to někoho kopírovat, to opravdu ne, jen opravdu nevím. Když čtu, že každá stránka by měla být optimalizová na určitá slova či fráze, u té nejhlavnější si nevím rady, jestli použít směs všech klíčových slov v celém webu nebo se jen soustředit na cca 10et nejdůležitějších? Děkuji
|
||
Roman Plencner Profil |
#2 · Zasláno: 1. 9. 2016, 15:17:56
Zdravím, veľmi zjednodušene:
1/ Štruktúru webu si vytvorte na základe výsledkov analýzy kľúčových slov a marketingového zámeru webu. Viac info: vyhledavace.info/clanky/245/kolik-klicovych-slov-se-vejde-na-jednu-stranku www.lukaspitra.cz/co-chtit-od-analyzy-klicovych-slov www.martinmatejka.cz/jak-vam-slape-seo.html vyhledavace.info/clanky/246/klasifikacni-analyza-klicovych-slov 2/ Navrhnutá štruktúra webu (kľudne si ju načrtnite fixkou na veľkom kartóne) môže vyzerať napríklad takto: FIREMNÝ WEB: home page = hlavná služba/produkt alebo zastrešujúci výraz (garážové brány, garážové brány Bratislava, ...) podstránky = každú podstránku optimalizovať na konkrétnu službu/produkt (rolovacie garážové brány) (výklopné garážové brány) (atd.) a/alebo na ďalšie kľúčové slová získané analýzou (montáž garážových brán), (garážové brány cenník) atd. E-SHOP: home page = viac menej ako rozcestník kategórií produktov, akciové produkty atd. stránky kategórií a podkategórií = každú optimalizovať na konkrétnu kategóriu produktov (peknou ukážkou je Alza, Mall atd.) Úplné základy SEO = static.googleusercontent.com/media/www.google.cz/sk/cz/intl/cs/webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide-cs.pdf Používajte synonymá, kľúčové slová aj skloňujte, interné prelinkovanie cez kľúčové slová v anchor textoch, pridajte každej stránke/podstránke unikátny a výstižný meta title, ale hlavne píšte texty zaujímavé, užitočné pre cieľovú skupinu, marketingovo doladené aby viedli ku konverzii. Prípadne napíšte o ktorý web ide, alebo aspoň typ webu. Iný význam má home page na e-shope, iný na blogu. Nech sa darí :) |
||
robbie Profil |
#3 · Zasláno: 1. 9. 2016, 20:26:24
Děkuji moc za jistě cenné rady. Nastuduji materiály
|
||
Časová prodleva: 3 dny
|
|||
Marek Prokop Profil |
#4 · Zasláno: 4. 9. 2016, 13:26:49
Jen dodám, že home page opravdu někdy není optimalizovaná na nic s výjimkou brandu. Záleží na tom, zda existují slova, která souhrnně a nejobecněji pojmenovávají celý obsah webu.
|
||
Časová prodleva: 8 let
|
0