Autor Zpráva
robbie
Profil
Ahoj, V Janouch hovori v jeho knize o zjisteni klic slov konkurence v Google Adwords. Ja ale alespon v mobilni verzi nevidim, ze by se nekde dalo zadat www adresa konkurence, aby pak Adwords mohl vyhodnotit klicova slova. Je tato funkce vubec jeste aktualni? Dekuji
Martin Kolčaba
Profil
ano. AdWords > Nástroje > Hledání klíčových slov pomocí sousloví, webu nebo kategorie. Tam můžete zadat URL konkrétní vstupní stránky, na základě které nástroj navrhne klíčová slova pro vaši kampaň.

Neumím si ale představit, jak to chcete prakticky a efektivně využít.
Robbie
Profil *
Martin Kolčaba:
No mě šlo o to, že v knize V. Janoucha hovoří o položce Přehledy a Nástroje, jak Google Adwords podle www stránky vyhodnotí klíčová slova.
Jenže položku Přehledy a Nástroje jsem v Adwords nikde nenašel,tak proto se ptám. Nyní je to pouze Tools tedy.
Jinak praktické využití bych viděl pouze jako pomůcku, jaká klíčová slova Adwords přisuzuje konkurenčním stránkám. Jako pomůcku, na jaká klíčová slova konkurence optimalizuje. Asi tak. Děkuji za pomoc
robbie
Profil
Martin Kolčaba, Robbie:
Takže k hledání klíčových slov, na které optimalizuje konkurence lze tedy s urcitostí použít jen Collabim? Adwords pro tento učel nedoporučuješ? Všude se totiž píše, ajk důležité je analyzovat konkurenci a já pořáde tápu, jak to tedy udělat, tak se ptám tady. Děkuji
Cody
Profil
Robbie:
Jenže položku Přehledy a Nástroje jsem v Adwords nikde nenašel,tak proto se ptám. Nyní je to pouze Tools tedy.
To je nevýhoda knihy o marketingu, strašně brzy zastarává.

robbie:
Takže k hledání klíčových slov, na které optimalizuje konkurence lze tedy s urcitostí použít jen Collabim?
Podle mě ne. Dříve to umělo SERPO, ale to už nefunguje, něco umí Marketing Miner a docela dobře to umí SEMrush.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: