Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Kwety Profil * |
#1 · Zasláno: 21. 12. 2016, 10:19:47
Zdravím prosím vás o základní info. Na eshopu měřím konverze přes Google Analytics. Konverzí je zobrazení stránky s poděkovaním za objednávku (na url:
www.example.com/kosik/DokonceniObjednavky ). Tato konverzní stránka sa tedy zobrazuje po odoslání objednávky a mám v ní kód GA. Reálných objednávek na e-shopu mám ale asi 2x tolik než ukazuje Google Analytics. Třeba teď za prosinec to bylo 45 objednávek reálně odeslaných z eshopu, ale Google Analytics hlásí jenom 18 objednávek. Prosím Vás je to normální stav rozdíl 50 %? Děkuji.
|
||
Davex Profil |
#2 · Zasláno: 21. 12. 2016, 19:49:50
Nevím jestli je normální 50% rozdíl, ale nebude se to vždy shodovat, protože spousta uživatelů měření Google Analytics blokuje.
|
||
Marek Prokop Profil |
#3 · Zasláno: 22. 12. 2016, 18:50:18
Rozdíl bývá max. pár procent (nahoru i dolů), takže spíš nemáte měření nastavené správně. Část lidí sice Analytics opravdu blokuje, ale aby jich byla polovina, muselo by se jednat o hodně výjimečnou cílovou skupinu.
|
||
Časová prodleva: 26 dní
|
|||
Mario Profil |
#4 · Zasláno: 17. 1. 2017, 16:19:40
Kwety:Není možné, že se kód GA prostě nestihne provést? Konkrétně u stránky s poděkováním si dokážu představit, že tam uživatel dlouho neotálí. 50 % mi přijde hodně...
|
||
Časová prodleva: 8 let
|
0