Autor Zpráva
Anonim
Profil *
Skoro všude se píše, že vyhledávače mají raději, když je obsah pravidelně aktualizovaný. Existuje nějaký způsob jak udělat něco jako automatickou změnu obsahu? Jak by se na to vyhledávač tvářil? Moje vize je taková, že stránka která je zbytečně rozsáhlá by se zkrátila na několik dílů, které by se dali do nějakého pořadí. Text by se pak jednou měsíčně nebo kvartálně automaticky změnil.

Příklad:

První měsíc budu mít na stránce AAAAAAAA. Druhý Měsíc bude obsah automaticky BBBBBBB Třetí Měsíc automaticky CCCCCCC. Pak se bude vše opakovat a bude znovu od AAAAA nebo to bude random.

Pokud nic automatického není, nevadí. Není problém to dělat ručně.
1) Jaký je na to váš názor z pohledu uživatele, když byste měli na vašem webu každý měsíc jiný hodnotný obsah?
2) Díval by se vyhledávač na podobnou stránku pozitivně, když by bylo po pár měsících patrné, že se text časem pouze střídá? Nebo by to ignoroval?
Keeehi
Profil
Anonim:
1) Jaký je na to váš názor z pohledu uživatele, když byste měli na vašem webu každý měsíc jiný hodnotný obsah?
Pokud se za pár měsíců vrátím a nenajdu tam to, co jsem tam našel při první návštěvě, tak bych tě nejraději zabil.

2) Díval by se vyhledávač na podobnou stránku pozitivně, když by bylo po pár měsících patrné, že se text časem pouze střídá? Nebo by to ignoroval?
Vzhledem k tomu, kolik dat musejí vyhledávače zpracovávat, si myslím, že takovou analýzu historie nedělají.

Skoro všude se píše, že vyhledávače mají raději, když je obsah pravidelně aktualizovaný.
Znamená to ale, měnit obsah stránky? Přesto že hodnocení stránky se počítá pro každou url zvlášť, mají na to vliv stránky které jsou "vedle". Určitou váhu má tedy web jako celek. Vyhledávače mají určitě rády, když web roste - vytvářejí se nové stránky s obsahem, přidává se obsah do stávajících stránek. Tvůj web, by ale nerostl, jen vy se pořád měnil. Nemyslím si, že by to přineslo kýžený efekt. Když něco, tak to vyhledávače tak maximálně zmate.
M02
Profil *
Drtivá většina těchto triků a pouček SEO-optimalizátorů nefunguje nebo nikdy nefungovala. Důležitost webu určují stovky faktorů s nekonstantní (a netriviálně určitelnou) váhou. Snažit se ovlivňovat pozici takto je příslovečné mávání motýlími křídly kvůli bouřce nad Texasem.

Soustřeď se na kvalitu a unikátnost. S ní přijde návštěvnost i dobrá pozice.
_es
Profil
Anonim:
„Automaticky meniť“ obsah by si mal len tam. kde to má zmysel. Napríklad webové vydania novín majú na úvodnej stránke aktuálny prehľad správ a krátke úryvky z nich. No aby sa obsah na URL konkrétneho článku zamenil za obsah nejakého úplne odlišného článku asi nemá zmysel.
rafej
Profil
Automatické změny obsahu mají smysl jen u webů, kde se téma mění vlivem změny sezón.

Třeba stránky o módě a aktuální tipy na nákup oblečení nebo web o vaření a recepty v létě na zmrzlinu, v zimě na cukroví a tak podobně.
Ale to děláš spíš pro zaujetí a udržení uživatele, když už na webu je, vyhledávače to moc neovlivňuje.
Martin Kolčaba
Profil
je to nesmysl, jak už bylo několikrát řečeno.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0