Autor Zpráva
Lenka Sykáčková
Profil
Dobrý deň,
som SEO začiatočník, mám web www.kurzy-pro-zivot.cz
Web je starý asi 14 dní. Som pripojená na Webmastertools, Google analytics. Odeslala som sitemap.xml. Google zaindexoval moje stránky. Odkazy asi 10.
Hned po uvedení stránky boli na dotaz kurzy Pardubice aspoň na 8 stránce teraz nie sú ani tam. Čo som urobila zle? Prosím pomožte.
Ďakujem
Lenka
joe
Profil
1. 14 dnů je celkem málo, i když nějaké stránky zaindexované Googlem jsou.
2. Na webu je málo textu, na který vyhledávací výraz by měly být nalezitelné?
3. Na úvodní stranu bych přidal nějakou informaci, že lze skrolovat. Zároveň tam u kurzů na úvodní straně chybí informace - "Datum konání kurzu:", ... To samé v detailu kurzu.
4. Přidal bych strukturovaná data
5. Zapracoval bych na větší použitelnosti. Po rozevření levé položky menu nejsou podpoložky moc čitelné.
6. Doporučuju upravit body podle PageSpeed Insights
Lenka Sykáčková
Profil
joe:
Ďakujem. Úvodná stránka je otimalizovaná na kurzy Pardubice. Textu y tam malo byť dosť - podle analýzy na SEO servisu.
Chcem sa opýtať: keď dám do googlu príkaz site:www.kurz-pro-zivot.cz tak je tam úvodní strana načtena 2 x. Jako www.kurzy-pro-zivot.cz a raz www.kurzy-pro-zivot.cz/home. Nemože toto byt problém, že se mi stránka neukazuje ve výsedkoch vyhladávania?
Včera som dala stránku "načíst jako google" a večer potom bola stránka vo výsledkoch vhľadávania naaspoň 9 stránke. Dnes tam zase nie je.
Znova som dala načíst jako google, ale napriek tomu ju tam nevidím.
Inak ďakujem moc. Pokúsim sa. Keďže je web z šablony podľa webnode, s niečím asi nič neurobím.
Moderátor Petr ZZZ: Redakčně upraveno (rozbity znepřehledňující odkazy).
Trejpa
Profil
Lenka Sykáčková:
Seoservis - to je ta služba, která z pohledu SEO hodnotí nesmysly a vykrádá z hodnocených stránek obsah, aby byla na zadané vyhledávací fráze ve vyhledávání zařazena ještě lépe, než vy, že? Pojednání o zbytečnosti SEOmatů

Úvodná stránka je otimalizovaná na kurzy Pardubice