Autor Zpráva
alterego3000
Profil
Zdravim všechny. Prosím o radu. Na webu mi neindexuje google (a asi i na seznamu, ale tam moc nevím, jak to zjistit) většinu stránek a většinu, co indexuje jsem v životě nevytvořil (mají názvy které neexistují a nikam nevedou...). Jsem z toho zoufalý a nevím co s tím. Poraďte mi prosím někdo, kde může být problém. Předem všem děkuji za odpovědi.
mckay
Profil
alterego3000:
Obávám se, že budeme potřebovat více informací. Kupříkladu o jaký konkrétní web jde, abychom se na to mohli podívat.
alterego3000
Profil
Jedná se o web truhlářství mého otce. Baví mě to, tak mu je spravuju www.truhlarstvibomi.cz . Nejsem nějaký extra programátor, tak mě prosím moc nehaňte, ale každá konstruktivní kritika mi udělá vlastně radost. Jak říkám baví mě to, tak se rád zlepšuji. :)
Davex
Profil
alterego3000:
Na webu mi neindexuje google (a asi i na seznamu, ale tam moc nevím, jak to zjistit) většinu stránek
Na většině stránek asi není žádný text k indexování.

většinu, co indexuje jsem v životě nevytvořil (mají názvy které neexistují a nikam nevedou...)
Vadí to něčemu? Na neexistující stránky nikoho z vyhledávání neposílá.
alterego3000
Profil
Davex:
Na většině stránek asi není žádný text k indexování.

Moc nerozumím tomu, proč by tam nebyl text k indexování. Jestli to správně chápu, tak text k indexování znamenám, že ti robot projede obsah html a takových stránek je tam dost (nebo aspoň více, než se jich zobrazuje). Je dost možné, že se pletu.

Vadí to něčemu? Na neexistující stránky nikoho z vyhledávání neposílá.