Autor Zpráva
radekt
Profil
Dobrý den,
zákazník v Google Moje firma již od dubna opakovaně žádá o zaslání ověřovacího kódu. Vždy mu to napíše, že ověřovací kód je na cestě a že většina zásilek dorazí do 12 dnů. To je ale vše co nastane, ověřovací kód nepřišel ani v jednom případě. Nemáte s tím někdo zkušenosti, jak se to dá popostrčit, co ještě udělat?
Děkuji
Radek Tůma

Mlocik97
Profil
Dobyte si baterku, o chvíľu sa Vám mobil vybije.


Inak skúšali ste to na počítači, či len skrz mobil?


Nieje náhodou v Spamu?
radekt
Profil
Mlocik97:
Dělal to z mobilu i z počítače. Jestli spadl do spamu, to nevím, jak zjistit. Ale je to možné - jeden robot mu optimisticky píše že je kód na cestě a druhý nezávisle na něm ho mohl zařadit do spamu.
raddimm.xx
Profil
Do jakého spamu? Ověřovací kód se posílá fyzicky na adresu (nicmene take na nej cekam jiz dva mesice a trikrat jsem znovu zadal o poslani)

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit

Zajímavé čtení:
Poptávání výměny odkazů je na této diskusi nežádoucí.

Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0